poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1617 .



Seara
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Shade ]

2003-06-21  |     | 



Picaturi de ploaie se strecoara incet prin aer, pic cu pic…sau sunt lacrimi oare? Ritmul lent si suav al muzicii...senzatii de nori si mireasma de iasomie si miere. Afara privesc noaptea, si o lumina din blocul de alaturi. Oare cine mai este treaz la ora asta?...defapt,o lume intreaga este treaza...si traieste...si viseaza, stim oare sa ii ascultam?...sa privim prin ziduri, sa dam la o parte valurile noptii si sa cautam lumina din ochii nevinovati ai unui pui de om...Acolo undeva cineva se gandeste la mine oare?...fara sa ma cunoasca...fara sa-mi stie numele...sau ticurile degetelor...fara sa stie ca eu acum clipesc stropi de ploaie si zambesc zbor de buburuza . Eu ma gandesc la tine..oricine-ai fi...straine...invaluit de fumul tigarii...sau imbratisat de manute de copil...sau sarutat pe pleoape de buze indragostite.
In racoarea serii un felinar isi deapana povestea. Mereu aceeasi si totusi alta...oameni trecatori...par cu totii la fel...dar in fiecare zi altii. Azi o fata bruna cu maini de pianista, o batrana cu sufletul ravasit, doi indragostiti, toti respirand aerul de toamna. Maine poate un copil zambind unei frunze aramii...sau poate doi batranei mergand agale ...usor...sau poate un suflet pierdut intr-o lume din care nu mai stie sa se intoarca - ratacit - si totusi ...
Ai respirat aer de blues, cu voce de abanos raspandind magie de rime si ritmuri? Nu? Inchide ochii..asculta-ti inima pulsand - este ritmul muzicii vietii, este muzica cea mai frumoasa, primordiala. Simti cum ti se prelinge pe sira spinarii? sau cum iti infioara fruntea si genele? freamat de aripi de fluturi...totul paleste...mangaieri de ingeri parca iti racoresc sufletul...si it frig palmele...ei sunt...ti-au sarutat varfurile degetelor.
Acum deschide ochii... Si eu surad acum, poate si tu. Noapte buna.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!