poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1857 .



Viata in roz
personale [ Gânduri ]
sau "De ce nu viata in gri"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [daemeh ]

2003-02-11  |     | 



Simt ca-nnebunesc, nu mai pot ... sunt prost inteles, e greu sa conving? Simt ca imi plezneste capul, simt valuri de energie in mine crescand ca presiunea intr-un vulcan. Pentru mine lumea-i imbracata in prea mult romantism, pe toate strazile sunt flori, lumea iti zambeste mereu fericita, totul e roz, dragostea e peste tot. Pot fi crunt dezamagit cand vad ca lumea mea da dovada de gri - urasc asta. Gri inseamna acum in mine durere, furie, ura, disperare, si alte chestii in tonul asta de culoare.

Si ce iese cand tragi o dunga gri intr-o lume roz? Rozul paleste, presiunea se acumuleaza, eu stau gata sa explodez... si-atunci cand cedez, se vede pe fata mea - e gri. Ma poti vedea posomorat, sau poate chiar incruntat, dovada gandurilor negre ce m-au cuprins. Si-atunci caut sa vad daca pot sa scap de nuantele cenusii asternand totul in cuvinte. Ajuta putin, dar petele gri se ivesc iar.....

Nu sunt luat in serios - de asta sunt iar intr-o stare gri. Proasta situatie... am incercat sa ma vopsesc in roz cu speranta ca poate se schimba ceva, dar vopseaua se ia repede - ajunge doar sa mi se dovedeasca ca sunt ignorat. Ca de asta sunt gri acum - v-am spus: nu prezint incredere! "Esti nebun?" - simt ca mi se zice... "Lumea nu-i roz, romantismul a murit!". "Cum indraznesti tu sa-mi ceri sa gandesc in roz? Stau bine aici in lumea mea gri..."

Poate n-ar fi trebuit sa scriu textul asta, dar nu mai suport. Nu vreau sa mai vad, sa ma mai gandesc - bine ar fi daca as fi orb si surd o vreme. Bine-ar fi ca atunci cand ascult Clayderman la maxim chiar sa nu-mi mai aud gandurile. Bine-ar fi sa ma culegi sau sa ma dobori. Sa ma primesti sau sa ma alungi. Bine-ar fi sa ma crezi, si sa stii ce meriti. Bine-ar fi sa stiu ca nu ma amagesc degeaba.

Iti zic: "fa o plimbare in lumea mea, incearca un moment roz, petrece o clipa roz!". Ce rost are sa nu recunosti ca-ti place rozul? Curaj! Plimba-te pe strazi roz... As vreau sa stiu si eu: la cati va place rozul? Nu intelegeti? Inseamna ca ar trebui sa ma cunoasteti pentru asta...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!