poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2188 .



Sindromul Prostiei.
personale [ ]
REVENIRE

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ciudatul ]

2002-12-03  |     | 



Unii au criticat "Sindromul prostiei" afirmand ca nu este fondata ,au spus ca prostii pot fi ocoliti si neluati in seama, cat de mult se inseala unii oameni.Am incercat sa-i evit, dar ei pur si simplu se baga singuri in seama , si cum ciolenta e in detrimentul inteligentei nu prea ai ce le face,dar asta e o alta poveste. Altii au catalogat "Sindromul prostiei" ca fiind opera unui gelos pe realizarile altora sau pe faptul ca altii sunt mai buni decat mine.Ramane doar o parere. Sau cine stie... poate el vede prostia dintr-un alt punct de vedere. Prostia exista in toate domeniile , inclusiv in cel al poeziei. Cei care se simt... imi pare rau. Dovada cea mai clara in acest sens o face regula impusa poeziei . Dupa multi din cei care uitlizeaza acest site poezia ar trebui sa ramana la stadiul la care este, chiar daca afirma ca vor o schimbare in poezie, ei vor continua sa mearga dupa aceleasi reguli impuse de marii creatori , care la randul lor au copiat foarte mult pe altii. Multi nu sunt in stare sa faca diferenta dintre original si nou, dar au pretentia de mari poeti. Am intalnit pe cineva pe acest site,(sper sa se simta) care se credea poet ( utilizez formula generala de "poet" dar nu e obligatoriu ca acea persoana sa fie sex masculin) dar majoritatea creatiilor (19 din 20) erau copii dupa creatii "consacrate" . Citea o poezie cu o seara inainte iar a doua zi crea alta foarte asemanatoare cu aceea, si se credea ajuns la maturitatea poetica . Prostii (desi nu-mi place sa utilizez cuvinte obscene) sunt alaturi si nu ai cum sa te eschivezi. "Sindromul prostiei" oricum a fost ceva superficial pentru mine. Nu e nevoie sa mai explic cauzele pentru care am scris asa ceva.
Unii m-au facut prost, poate ca asa e, desi nu eu sunt acela care nu accepta decat poezia creata dupa tipar....
Poate ca voi mai relua acest subiect, dar oricum nu prea devreme deoarece.... .

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!