poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 850 .



MANIFEST ULTRAREALIST !!!
personale [ Gânduri ]
a se citi cu atentie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [caragiale ]

2001-05-04  |     | 



Stimabililor, pe acest site in ultima perioada simtul masurii a excelat, a fost sublim ca sa zicem asa, decat ca a lipsit cu desavarsire.... Exemplu: faptul ca niste asa zisi poeti lipsiti de orice simt elementar al poeziei folosesc acest site in scopul defularii unor resentimente intime e un fapt cel putin deplorabil atata timp cat unul dintre ei practica" poezia" la nivelul unor asocieri logoreice de cuvinte si expresii iar altul isi stoarce glanda lacrimala in public.Aceste lucruri ne fac sa ne intrebam daca nu cumva mortea s-a trezit sa citeasca ziarul sau, si mai rau, cuvintele plictisite de atata ratare, s-au razvratit intr-un dans burlesc si livresc la usa unor imberbi al caror singur merit este ca au reusit sa patrunda tainele abecedarului. Au aparut poezii care contin un fel del lirica sora cu neantul sau cu materiile care se strang in bastista dupa ce sufli nasul…! Acesta nu e un motiv de polemica CULTURALA, FRATILOR!!!! Drept pentru care ne vedem obligati sa luam atitudine nu impotriva cuiva anume ci impotriva "limbii de lemn" care a inceput sa chinuie site-ul. Ideea e ca se impune o cenzura morala sau macar sa apara la rubrica comentarii, chiar pe prima pagina, avertismentul Parental Advisory! Se aluneca deja in sub trivial! Acesta era un site de cultura si a devenit un site de gang. Stimabililor, cum spunea si onorabilul domn Farfuridi "bate telegraful, bate...", in poezie pentru a avea ceva de spus trebuie sa simti o bataie de aripa pe pleoape, trebuie sa auzi ingerul cum falfaie la o departare de cuvinte, altminteri se cheama ca nu exista, deci ca nu este, ceea ce inseamna ca aerul a umplut spatiul unde zborul trebuia sa se intersecteze cu lacrima, care va sa zica nu e cazul pentru a face poezie fara a avea ceva de spus, altminteri cei care incearca pot sa ramana cu "onoarea nereperata.”
Revenind la "onoarea nereperata"....a unor cuvinte alaturate fara nici un sens, ne vedem obligati sa dam cu chifle in clopotul despteptarii, nu de alta dar daca nu o facem acum s-ar putea ca mai tarziu aceste ineptii sa apara intre coperti si atunci ne gandim cu groaza ca va trebui sa ne concepem copiii in uterul duois al unei posesoare de pasaport american.Vom fi laconici si ludici si vom spune asa: o broasca nu poate emite pretentia camilei din cauza de desert, o girafa nu poate aspira la coltii tigrului deoarece ai lipseste ferocitatea, un poet nu poate aspira la universalitate decat daca are atasata la suflet o aripa de inger. Ideea noastra e ca indifernet cat de penibile sunt versurile unui poet, cat de inchipuit sau lipsit de simt al masurii e poetul, nu e normal ca un cenaclu on line sa se transforme intr-un Jerry Springer show. Revenim si ne gandim cu stima si respect la stimabilul domn CARAGIALE si la a sa fraza:"...cum sa fie rivolutie? cine sa stea sa faca rivolutie?"
Vulgaritatea in poezie e interpretabila, dar trivialitatea subculturala nu! De exemplu: daca cineva spune:" soarele e mov si luna e o sirma de plastic" atunci inseamna ca stie sa scrie; daca insa vine altcineva si spune:"intr-o zi cam pe la prinz gheorghita trecea cu-n manz, cum trecea cu manzu' agale, ai sari un hot in cale" se cheama ca e poet.. .
Si acum va invitam sa va puneti doua intrebari la care nu este obligatoriu sa dati raspunsuri.
Ce e mai obscena: prostia edulcorata sau inteligenta acida?… Cupiditatea imflamata de orgoliu sau bunul simt al celui care se revolta…?
Atentie! La aceste intrebari se poate raspunde numai dupa rasfoirea dex-ului la literele: E si C!
Drept pentru care permiteti-ne sa ne revoltam impotriva tuturor acelora care nu sunt in stare sa moara tineri si frumosi ci tin neaparat sa moara batrani si urati.
Final: Ou sont les nieges d’antan?
Cu stima,
stimabilii Farfuridi si Branzovenescu

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!