poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3557 .



De ziua mea....
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Icar ]

2002-10-11  |     | 



Neant

Pune-ti o dorinta,suflet al meu.....Trebuie sa iti doresti ceva...Pentru ca de ziua ta....cel putin o dorinta ti se va indeplini.Cel putin asa se spune...si cel putin asa imi doresc eu acum...O dorinta...O dorinta pentru suflet...Si voi spune...
Nu imi doresc mare lucru...Nu am fost un rasfatat al soartei..asa ca m-am obisnuit cu putin.Dar astazi este ziua mea..si de ziua mea...voi fi putin altfel..am sa cer un pic mai mult...Sau poate nu cer foarte mult..Cer numai...atat..Cer numai ca el SA STIE! Cat de putini or intelege asta dorinta a mea! Si cati vor ridica din umeri...dar..aceasta este dorinta..Pentru ca astazi este ziua mea...Si,m-am gandit atat de mult in noaptea trecuta...este cea mai frumoasa aniversare din viata-mi..Chiar daca..chiar daca ultima va fi....aceasta este cea mai frumoasa...De ce o consider eu asa ?Pentru ca nu ai nevoie de maretie...nu ai nevoie de bunuri pamantesti...nu ai nevoie de lucruri efemere pentru a fi fericit...Ai nevoie de ceva care sa dureze...ceva care sa nu poata fi uitat...ceva pe care sa-l porti mereu in suflet...atat timp cat vei mai fi...Ce am eu astazi? Astazi am amintirea ca pentru o picatura de timp...am atins implinirea.Pentru ca mi-am alaturat sufletului un altul...Cel mai drag mie...cel care imi lipsea pentru a fi cu adevarat implinit.
E greu sa atingi un inger...Si e greu sa consideri pe cineva ca fiind ingerul tau..Eu ...eu am fost unul dintre norocosi...Cel care a reusit sa-si gaseasca un inger..si am fost cel care a nazuit sa il atinga...Si poate norocul.....m-a facut sa il pot atinge.M-a facut sa ma simt patruns de sentimentul acela al fericirii..Pentru ca de acolo de jos,din tina deznadejdii...am fost ridicat si urcat catre inaltimea implinirii.Pentru ca m-am alaturat lui...si atunci...nimic nu a mai contat pentru mine...Uitate au fost noptile de singuratate..uitate au fost zilele de deznadejde....Iubirea ma nu a fost in van....iubirea mea si-a capatat sens..Pentru ca l-am auzit spunandu-mi "Te iubesc!"...
Si...si ma intorc la dorinta mea...Si dorinta mea este...Fie ca niciodata ingerul meu sa nu se indoiasca de faptul ca l-am iubit,ca il iubesc si il voi iubi mereu.Pentru ca pana la a-l intalni...toti ceilalti au fost amagiri...Nu a fost dragoste pentru ei....pe atunci inca nu cunosteam notiunea adevarata a acestui cuvant..Dar atunci cand l-am intalnit...si atunci cand dupa putin timp am simtit ..uh,ce am simtit?....am simtit ceva ce poate m-a speriat la inceput..Pentru ca pana atunci nu stiusem ast sentiment cu adevarat...dar..era dragoste...si era o dragoste atat de profunda incat ...neavandu-l aproape...si fiind atat de singur....fiecare clipa durea..Pentru ca ma gandeam la el..si fara el...Nici o floare nu mai avea miros.....soarele isi pierduse caldura pentru mine....lacrimile ploii imi ardeau pielea...El nu era langa mine..si eu nu traiam cu adevarat....S-au schimbat toate acestea..Deoarece acum putin timp...i-am ajuns aproape...Si..Dati-mi voi cuvinte ca sa va spun ce am simtit ..pentru ca acum eu nu le am...sau nu sunt suficiente.Atat trebuie sa stiti...ca pentru un timp...AM TRAIT!

Acum..acum...eu ce imi doresc? Tu,suflet de inger...spun sufletului tau ceea ce nu pot sa-ti spun eu insumi....Ai fost cea mai mare bucurie a vietii mele.Iti cer iertare pentru tot ce ti-as fi putut gresi..Iti cer iertare pentru dezamagirile aduse...Iti cer iertare ca nu am reusit sa-ti arat cu adevarat ceea ce simt...Daca as fi putut sa-mi sfasii pieptul,mi-as fi scos inima sa ti-o arat...Atat de plina de fericire..razand de bucurie...Nu am putut face ast lucru...Si acum..acum cred ca a mea inima plange...Pentru ca ii este teama ca va ajunge iarasi singura...Si atunci...o voi inchide intr-o colivie ferecata cu lanturile deznadajdii...si nu o voi lasa sa mai bata pentru nimeni..nicicand..Si daca va incerca vreodata...poate va licari putin...dar niciodata nu va atinge stralucirea pe care a implinit-o prin tine.

Jeg elsker dig,min Engel! Si de ziua mea...nu imi vei face un mai mare dar decat acela de a nu te indoi niciodata de acest lucru.Si iti multumesc ca pentru o frantura de eternitate...ai fost langa mine.Si iti multumesc ca pentru o intreaga eternitate...sufletul meu te va avea aproape.

Odense,11 Octombrie 2002,ziua cand am implinit 28 de ani

(textul are valoare de suflet,nicidecum valoare literara....)

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!