poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1603 .



1.23 - Prin Lumina Ta am văzut lumina
personale [ ]
mesaje pe net

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristianas ]

2007-05-31  |     | 



Căci la Tine este izvorul vieții; prin Lumina Ta am văzut lumina.-Psalmii 36.9

“Poți tu cunoaște ce este în sufletul omului ?”
- dar Dumnezeu cunoaște, mai mult, Scriptura spune că El nu se uită la fața omului- adică la lucrurile aparente, la nivelul conștient al omului- omul poate să spună:-“ îl aleg pe Dumnezeu”- dar asta nu are valoare la El.
“Cunoști tu care este calea spre vindecare ?”
- absolut, și o cunoști și tu- cât de fericiți ar trebui să fim că am primit de la El această cunoaștere- prin Jertfa lui Hristos ați fost vindecați, prin rănile Lui suntem vindecați- prin Hristos care crește în noi!
Și, sunt vindecați și cei care nu știu asta, cei “săraci cu duhul” sau cei din alte congregații religioase decât cele creștine- cei care sunt mădulare diferite în trupul Lui.
Noi am vrea că numai mâinile lui Iisus să fie salvate (religia creștină)- dar trupul are nevoie și de altceva decât de mâini!
Dacă o religie funcționează- a fost lăsată să se dezvolte de Dumnezeu- vezi Fapte 5.34-40- Gamaliel- are un anumit rol- nu trebuie să-l vedem noi.
“Am mai scris că o anumită rugină trebuie să treacă prin foc ca să fie dată la o parte. (Ezechiel).
Cunoaștem noi cât timp trebuie să se treacă prin acest foc ?”
- da, cunoaștem din Biblie, cât timp ne aflăm pe pământ trecem prin foc- până la Judecată inclusiv, atunci vom intra în “Odihnă”- Dumnezeu se va odihni de lucrările sale- va intra cu toată creația în Sabatul sabatelor-
cât timp ar fi iad- Dumnezeu nu s-ar afla în “odihnă”.
“Cert este că focul nu este un tratament fără durere.”
- “focul” este chiar viața asta, privește în jur- e destulă durere, e iadul- dar, ascunsă în el, crește Împărăția cerurilor semănată de Hristos- e Raiul în devenire.
“Nu poți enunța că totul va fi ok. după Judecată- acest lucru nu va face decât să adauge la ne-veghere.”
- oricât ar veghea firea pământească, numai cineva care primește duhul în firea cerească- poate veghea.
Psalmii, 127.1- Dacă nu zidește Domnul o casă, degeaba lucrează cei ce o zidesc; dacă nu păzește Domnul o cetate, degeaba veghează cel ce o păzește.
2.- Degeaba vă sculați de dimineață și vă culcați târziu, ca să mâncați o pâine câștigată cu durere; căci preaiubiților Lui El le dă pâine ca în somn-
- e vorba de “Pâine”, dată ca în somn- fără să muncească omul, fără să știe măcar
- preaiubiții- nu sunt niște oameni- este firea cerească, ea primește creștere ca în somn-
Înțeleg ce vrei să spui- nu cumva îndemn oamenii să păcătuiască- dar atâta timp cât voi i-ați speriat cu iadul- s-a oprit vreunul de la păcat?
Din iubire ne oprim pe cât putem de la păcat, nu de frică.
Și oricum nimeni nu poate face decât faptele pentru care a fost predestinat
- fie pentru a exprima boala din el
- fie pentru a purta boala, greutatea, poverile altor oameni-
Dumnezeu nu judecă așa ca noi- noi suntem orbi- până ne luminează El.
“Și voia Tatălui este ca noi să nu trecem prin foc”
- voia Tatălui este să TRECEM prin foc, și nu să rămâna cineva în el,. să trecem pentru a fi restructurați, curățați, lămuriți.
“dar depinde de noi.”
- Dacă ar depinde de noi, noi am fi în control, și cine ar alege răul ?
Dar noi nu suntem în control- prin firea pământeasca suntem supuși “dumnezeului acestei lumi”- “neființei”, și dușmani lui Dumnezeu- “omul vechi” alege răul;
- iar Iisus a adus de sus ceva divin în fiecare om, acea esență divină o avem pentru că s-a jertfit Hristos să ne-o aducă, ea nu poate fi arsă este chiar viața veșnică și ea crește în noi.- prin firea cerească suntem supuși și-l exprimăm pe Dumnezeu- “omul nou” alege binele.

Am o întrebare- voi care credeți că sunteți mântuiți, credeți că veți merge în Împărăție exact așa cum sunteți acum?
- eu știu că sunteți mântuiți, ca fiecare om - dar numai o mică parte din voi- partea divină- va merge în Rai.
Până la Judecată, voi încă exprimați firea păcătoasă- acea parte fără milă, fără iubire, fără lumină, fără adevăr.

Iacov 2.13 căci judecata este fără milă pentru cel ce n-a avut milă; dar mila biruiește judecata.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!