poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1734 .



1.21 - Ioan 21:25
personale [ ]
mesaje pe net

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristianas ]

2007-05-31  |     | 



Iubită soră Ana O. dacă vei dori să răspunzi, ce-ar putea însemna:
John 21:25 Mai sunt multe alte lucruri pe care le-a făcut Iisus, cari, dacă s-ar fi scris cu deamăruntul, nici chiar în lumea aceasta n-ar fi putut încăpea cărțile care s-ar fi scris.
În lumea asta încap multe cărți. Dacă s-ar fi scris milioane de cărți despre fiecare secundă din viața lui Iisus tot ar mai fi rămas loc pe pământ- nu vorbesc despre univers, lumea aceasta- nu mai spun dacă s-ar fi stocat digital...
Mie mi-a explicat un băiat de 18 ani, acum un an, la prima vedere a acestui verset:
- Nu se referă la volumul cărților- ci la nivelul lor spiritual.
Nu e vorba de atât de multe cărți, atât de multe tradiții de inventat, e vorba de:
- atât de înaltă spiritualitate în fiecare afirmație și gest al Mântuitorului- încât depășește cu mult spiritualitatea acestei lumi.
Lumea noastră are o vibrație infoenergetică foarte joasă.
Trebuie să accesăm alte niveluri de înduhovnicire pentru a ne apropia de ce vrea să spună Dumnezeu- încă multe mai am a vă spune- dar acum nu puteți să le purtați.
Iisus a spus tot ce avea de spus, Scriptura nu este doar suficientă, ci supraabundentă- mai lipsește călăuzirea Duhului Sfânt spre tot adevărul.
La fel de pământește este înțeleasă și întreaga Scriptură- de către toate denominațiunile.
Pe cât de departe răsăriturile de apus- gândurile voastre de gândurile Mele, fii oamenilor!

- și a doua întrebare pe care o copii dintr-un mesaj pentru Andrei- bineînțeles mă poți ignora mai departe- tăcerea este cel mai elocvent răspuns:
“Întreab-o pe sora Ana O, cât de tare s-ar desfăta ea în Rai- dacă, Doamne ferește, Ruben, copilul ei, ar fi în iad. Dacă n-ar fi în stare să schimbe locul cu copilul său, să se sacrifice ea pentru el?
- că văd că nu are nici o problemă să se desfete în fericire absolută- în timp ce copiii altor mame, crede ea, că vor fi torturați pentru că sunt bolnavi- dar când e vorba de copilul pe care l-ai purtat în pântece, l-ai născut și l-ai crescut - parcă e altceva...
Știi ce spune BO - că Dumnezeu îi va face pe cei din Rai să-i uite pe cei din iad, ca să le priiască desfătarea!
- Dar Dumnezeu nu poate uita- și LUI nu i-ar prii Raiul când creaturile Sale- copiii Săi- ar suferi.
Asta dacă nu cumva o mamă umană este mai iubitoare decât El.”

- Poate o femeie să-și uite copilul pe care-l alăptează, și să n-aibă milă de rodul pântecului ei?
Chiar dacă maica ta te-ar uita, cu nici un chip Eu nu te voi uita. (Isaia 49.15)
- Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi (Evrei 13.5)
- Căci te păstrez ca un semn de aducere aminte între ochii Mei
și te-am săpat ca o pecete pe inima Mea (Isaia 49.16; Exod 13.9; Cântarea cântărilor 8.6)

- Vă voi întoarce la Mine și veți fi ca și când niciodată nu v-aș fi lepădat. (Zaharia 10.6)
Ca și când niciodată nu v-aș fi lepădat...
Ca și când plecarea voastră din Rai nici nu s-ar fi petrecut!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!