poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1545 .



1.11 - Cine a ucis-o pe sfânta Irina?
personale [ ]
mesaje pe net

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristianas ]

2007-05-03  |     | 



Cine a ucis-o pe sfânta Irina? De ce a fost Voia lui Dumnezeu ca sora Irina să moară, iar fratele Petru Daniel să ucidă?
Sunteți creștini? Sunteți credincioși? Aparțineți unei organizații religioase?
Dacă, da- atunci Îl așteptați pe Hristos ca să-i arunce pe cei mai mulți oameni în iad.
De ce vi se pare abominabil că un călugăr, orbit de păcat, analfabet, speriat- a torturat-o pe Irina, a lăsat-o fără hrană, fără apă, a asistat la chinurile ei, fără pic de milă, fără pic de iubire- pentru o scurtă perioadă de 72 ore, 4320 de minute, 259200 de secunde- fiecare secundă fiind un chin?
- deși ar fi putut opri în orice clipă tortura, dacă ar fi simțit milă față de ea.
Doctrina iadului spune că DUMNEZEU Însuși-
Atotputernicul- Atoatețiitorul (Pantocrator)- Adonai- Elohim- Savaot- YHVH –
Cel care este DRAGOSTE-
- va face același lucru, celor mai mulți dintre oameni- îi va abandona în disperare, îi va înfometa, îi va înseta- îi va tortura- spiritual vorbind- nu va avea nici o milă, îi va lăsa fără iubire- și asta nu pentru 72 de ore- pentru eternitate!
Se va desfăta în Raiul Său, cu cîțiva aleși- ascuzând sub preș cea mai mare monstruozitate imaginabilă- iadul.
Asta deși, mai simplu ar fi să-i vindece, să-i dezlege.

Fratele Petru Daniel i-a aplicat o infimă mostră de iad sfintei Irina.
Cum de sunteți atât de sensibili la păcatul lui- dacă mintea voastră este atât de orbită încât să credeți că Dumnezeu ar arunca oameni în iad sau, în varianta miloasă a martorilor lui Iehova, i-ar distruge pentru eternitate- ?
Condamnați un om, bolnav și el de păcat- dar acceptați că Singurul care este Bun, Cel care este Neprihănit- ar putea face asemenea nelegiuiri.
- Doctrina iadului îl bajocorește pe Dumnezeu, desființează jertfa lui Hristos și este păcat împotriva Duhului Sfânt.
Doctrina iadului, care n-a oprit nici un om de la păcat- a ucis-o pe Irina.
Dacă Petru Daniel ar fi știut că în sufletul acelei fete, ca și în sufletul fiecărui om, se sfințește Numele lui Dumnezeu, (chipul lui Hristos și asemănarea Duhului Sfânt)- ar fi putut s-o iubească atât cât să o dezlege, să aibă milă de ea.
Dar biserica lui, care n-are nimic de-a face cu ecclesia- nu învață asta.
Doar nu crezi că ecclesia este vreuna din org. religioase actuale- ecclesia- “cei chemați să iasă afară”- sunt esența divină din interiorul fiecărui suflet.
Sunt ortodoxă- dar am de gând să ascult mai mult de Dumnezeu decât de oameni.
Dacă va vrea Dumnezeu voi continua altă dată cu întrebarea a doua din titlu.
cristiana

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!