poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1773 .



1.04 - Dumnezeu vrea ca toti
personale [ ]
mesaje pe net

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cristianas ]

2007-04-27  |     | 




“Tot încerc să mă dumiresc, de unde ai scos aceste învățături pe care le tot postezi ?!” - ioan teodor wrote
- După ce voi fi înălțat de pe pământ voi atrage la Mine pe TOÞI oamenii. (Ioan 12.32)
le-am înțeles din Scriptură...
- Există un singur Dumnezeu și Tată, și există un singur mijlocitor între Dumnezeu și oameni: Omul Iisus Hristos, care S-a dat pe Sine însuși ca preț de răscumpărare pentru TOÞI, fapt care trebuie adeverit la vremea cuvenită. (I Timotei 2.5,6)
- Planul pe care l-a alcătuit în Sine însuși, urmând să-l îndeplinească la plinirea vremii (kairos), este de a- și uni iarăși într-unul, în Hristos TOATE lucrurile: cele din ceruri și cele de pe pământ. (Efeseni 1.9,10)
- Atât de mult a iubit Dumnezeu lumea că a dat pe singurul Său Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viață veșnică. (Ioan 3.16)
- Dumnezeu era în Hristos, împăcând lumea cu sine, neținându-le în seamă păcatul. (II Corinteni 5.19)
- Eu, Domnul, voi vântura casa lui Israel între toate neamurile, cum se vântură cu ciurul- fără să cadă un singur bob la pământ. (Amos 9.9)
- Căci Domnul VREA ca TOÞI oameni să fie mântuiți și la cunoștința adevărului să vină. (l Timotei 2.4)
- Nu este voia Tatălui vostru din ceruri să piară unul măcar din acești micuți. (Matei 18.14).
- Dumnezeu a închis pe TOÞI oamenii în neascultare ca să aibă îndurare de TOÞI. (Romani11.32)
- Harul lui Dumnezeu aduce mântuire pentru TOÞI oamenii. (Tit 2.11)
- Domnul dorește că nici unul să nu piară, ci TOÞI să vină la pocăință. (II Petru 3.9)
- Câteva clipe te-am părăsit- dar te voi primi înapoi cu mare dragoste. (Isaia 54.7)
- După ce voi fi înălțat de pe pământ voi atrage la Mine pe TOÞI oamenii. (Ioan 12.32)
- După cum TOÞI mor în Adam, tot așa, TOÞI vor învia în Hristos. (I Corinteni 15.22)
- Căci Domnul nu leapădă pentru totdeauna. (Plângerile lui Ieremia 3.31)
- și fiecare făptură- va vedea mântuirea lui Dumnezeu. (Luca 3.6)
- Vă voi întoarce la Mine și veți fi ca și când niciodată nu v-aș fi lepădat. (Zaharia 10.6)
Deci, știu sigur, că Hristos, după ce va fi înălțat de pe pământ- va atrage la El pe TOÞI oamenii.
Ar putea spune, cei care doresc atât de mult pentru frații lor iadul, ca loc de chinuri veșnice în despărțire eternă de Dumnezeu- că unii oameni s-ar putea opune să fie atrași în Rai, în Împărăția cerurilor, s-ar opune să fie mântuiți.
Asta ar însemna că Dumnezeu- Cel care lucrează în om atât voința cât și înfăptuirea- (Filipeni 2.13) i-ar fi rebutat pe unii oameni, nu ar fi reușit să plătească prețul de răscumpărare și pentru ei, nu ar fi reușit să-și sfințească Numele și în sufletul lor, nu ar fi reușit să-i nască din nou și pe ei- nu ar fi reușit sau nu ar fi vrut- asfel încât ei să mai păstreze nelegiuirea care-i îndepărtează de Dumnezeu.
Ideea de iad induce imaginea unui dumnezeu neputincios să termine lucrarea începută în om sau imaginea unui dumnezeu răuvoitor.
Dar asta înseamnă, că nu vorbim despre Dumnezeu- care era în Hristos împăcând lumea cu Sine neținându-le în seamă păcatul.
Tot ce nu vine din încredințare- este păcat. Romani 14.23
De unde rezultă: - tot ce vine din încredințare nu este păcat.
Atâta vreme cât ați trimis pe frații voștri în iad, din încredințare- nu ați comis nici un păcat.
Dar, dacă veți începe să vă îndoiți de adevărul dogmelor, și totuși le veți predica mai departe
- nu din încredințare, nu din dragoste pentru Dumnezeu
- ci de teamă față de adunarea voastră-
dacă veți continua să predicați doctrinele iadului sau a distrugerii totale-
fără să le mai credeți- îndoindu-vă în inima și în mintea voastră-
- aceasta este păcat, fărădelege, nelegiuire.
Dacă veți predica lucruri de care vă îndoiți- vă faceți vinovați de păcat împotriva Duhului Sfânt.

„Nu, noi oamenii, nu deținem adevărul absolut, dar Domnul Iisus Hristos, l-a deținut cu siguranță.”- ioan teodor wrote
- Încă multe mai am a vă spune- dar acum nu puteți să le purtați- spune Iisus. (Ioan 16.12) –
- Dacă crede cineva că știe ceva, încă n-a cunoscut cum trebuie să cunoască. (I Corinteni 8.2 )-
- Căci cunoaștem în parte, și proorocim în parte, dar când va veni ce este desăvârșit, acest în parte se va sfârși.
Acum vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; atunci vom vedea față către față.
Acum cunosc în parte; atunci voi cunoaște pe deplin, așa cum am fost cunoscut și eu pe deplin. ( I Corinteni 13.9,10,12 ).......
Dacă una din organizațiile religioase actuale declară că deține tot adevărul, contrazice Cuvântul lui Dumnezeu, și este lipsită de smerenie.
Dumnezeu nu face parte din nici o religie.
Întregul nu poate fi cuprins în ceva parțial.
Absolutul nu poate fi cuprins în ceva relativ.
Aceasta este o lume ruptă, relativă, parțială și nimic din lume nu este un întreg, nu este bun, nu este desăvârșit...
- Poți spune tu că poți pătrunde adâncimile lui Dumnezeu; că poți ajunge la cunoștința desăvârșită a Celui Atotputernic? (Iov 11.7)
- M-am gândit la aceste lucruri ca să le pricep, dar zadarnică mi-a fost truda. (Psalm 73.16)
- A pus în inima lor chiar și gândul veșniciei; măcar că omul nu poate cuprinde de la început până la sfârșit, lucrarea pe care a făcut-o Dumnezeu.
- Am văzut toată lucrarea lui Dumnezeu, am văzut că omul nu poate pătrunde ce se face sub soare; oricât s-ar trudi să cerceteze tot nu va afla; și chiar dacă ar ajunge să înțeleagă, tot nu poate găsi....(Ecleziast 3.11; 8.17)...
Exista cea mai mică posibilitate să nu fie încă înțeleasă Scriptura după codul prin care a fost scrisă?
“Nu, Dumnezeu nu ne-a amăgit și nu ne-a mințit în cele ce El a spus; nu este în caracterul Lui așa ceva.” - ioan teodor wrote
Noi oamenii interpretăm mincinos Adevărul lui Dumnezeu
- și un Duh a venit înaintea Domnului și a zis:
- Eu îl voi amăgi. Voi ieși și voi fi un duh de minciună în gura tuturor proorocilor lui. și Domnul a zis: - Ieși și fă astfel!
Deci iată că Domnul a pus un duh de minciună în gura proorocilor tăi. Căci El a hotărât lucruri rele împotriva ta. (I Regi 22.20)
- Dumnezeu le trimite o lucrare de rătăcire ca să creadă o minciună.- II Tesaloniceni 2.11-cuvântul Scripturii
- Dar când vă voi trimite pe Duhul Sfânt, Mângâietorul, acesta vă va conduce în tot adevărul (Ioan 16.13)
Pavel este cel care, prin Duhul Sfânt, Mângâietorul, spune tot adevărul, dar îl spune și el tot criptat.
De fapt Pavel realizează o primă decriptare a mesajului christic
- V-am vestit TOT planul lui Dumnezeu (Fapte 20.27)
- și nu am ascuns nimic din ce vă era de folos. ( Fapte 20.20 )
– de unde rezultă că le-a ascuns lucrurile care nu le erau de folos, pe care nu le puteau purta până la momentul sorocit, predestinat, la care puteau să le poarte, să le accepte, să le înțeleagă
- le-a ascuns ce nu puteau purta.
De fapt nu Scriptura ascunde-
- nivelul nostru de înțelegere ne ține ascunse lucrurile care
depășesc puterea noastră de înțelegere.
- Nu toate tuturor folosesc, și nu tot sufletul întru tot binevoiește.(Sirah 37.31)
Dar a ascuns aceste informații pentru viitor, tot în interiorul Scripturii.
Biblia- Cuvântul inspirat al lui Dumnezeu ne oferă și răspunsuri la modul în care trebuie citită și înțeleasă, enigma conține și codul de decriptare.
“Dacă toți vom fi mântuiți așa fără nici o rezervă, atunci oare la ce ne-ar mai trebui POCÃINÞA la ce ne-ar mai trebui ÎNFRÂNAREA; la ce ne-ar mai trebui TRÃIREA CONFORM PORUNCILOR DOMNULUI ISUS HRISTOS; la ce ne-ar mai trebui CREDINÞA; la ce ne-ar mai trebui NAȘTEREA DIN NOU; la ce ne-ar mai trebui ca HRISTOS să IA CHIP în NOI ?”- ioan teodor wrote
Singura poruncă este să ne iubim unii pe alții așa cum ne-a iubit El.
Adică să doresc pentru orice alt om ceea ce doresc mai scump și mai fierbinte pentru mine- să doresc Raiul și pentru aproapele meu- atunci voi înțelege ce spune Biblia cu adevărat și-l voi cunoaște pe El care este IUBIRE.
Dar CINE lucrează POCÃINÞA (schimbarea minții, metanoia), cine dă CREDINÞA, și cine îl NAȘTE pe om din nou?
Nu omul- nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni- ci Harul Duhului Sfânt pe care Hristos l-a dat fiecărui om.
Hristos este cel care ia chip în toți cei afectați de păcat- în fiecare om,
nu-i construiește omul chipul prin faptele sale.
Mântuirea nu este lucrarea omului, ci numai a lui Hristos. El nu s-a întrupat ca să vindece pe unii oameni.
El a vindecat însăși CÃDEREA ADAMICÃ- boala omenirii.

Ne-a restaurat ontologic- în ființa noastră- împreună cu toată firea (natura, cosmosul) care așteaptă răscumpărarea (Romani 8.20-28)
Greșeala teologilor umani este că dau un înțeles propriu simbolisticii biblice, că încearcă să aducă la un nivel omenesc, de pământ- Cuvântul duhovnicesc al lui Dumnezeu.
De fapt, modul în care înțelegem Biblia- ne arată stadiul de îndumnezeire al omenirii:
- atâta timp cât în noi predomină pământul, și deci starea de păcat- vom avea un înțeles pământesc, păcătos, lipsit de iubire;
- când îndumnezeirea noastră va întrece lutul- vom primi înțelesul dumnezeiesc.
Vestea bună este că, îndumnezeirea noastră, a omenirii, tocmai a depășit păcătoșenia noastră.

Deși suntem în curs de vindecare, o parte din fiecare om încă păstrează efectele păcatului.
La Judecată vom fi dezbrăcați de această haină murdară- firea pământească- și vom fi îmbrăcați în firea dumnezeiască a lui Iisus. (Vezi Zaharia cap.3-judecata lui Iosua)
E o Judecată în interiorul sufletului- nu între oameni diferiți.
Domnia ta vei merge în Rai alături de mine și de toți ceilalți oameni- dar nu vei merge așa cum ești acum: ce este muritor în noi va fi înghițit de viață (II Corinteni 5.40). “Cei răi” din sufletul tău vor fi înlăturați și vor rămâne chipul și asemănarea divină pe care le-a restaurat Hristos-
Vino, Doamne Iisuse!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!