poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 915 .



Ganduri
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Jack ]

2002-07-27  |     | 



Daca nu as fi fost crezut pana acum de nimeni,ar fi trebuit sa fiu mort cu siguranta!

Daca nu as fi incercat sa-mi ridic capul din pamant mai demult,inca m-as intreba ce este departarea...

Pentru ca odata am crezut ca iubesc,acum tot ce mai cred este ca undeva cineva isi inchipuie ca ma iubeste.

Sa spui "nu" si sa ai convingerea unui adevar in tine...Cea mai mare greseala dintre toate!

Ma trezesc in fiecare dimineata cu acelasi gand nerostit si ascuns in cele mai adanci unghere ale fiintei mele.Si pana sa ma culc este tot ceea ce incerc sa trezesc la viata!

Inca ma intreb ce este iubirea...Daca tot ce simt eu acum este nimic,si tot ce simteam inainte este iubire,atunci nu ma pot decat intreba de unde si pana unde exodul asta...

Singura mea dorinta este sa nu-mi amintesc niciodata cine sunt si care mi-e scopul.

Daca iubesc ceva mai mult decat o luna plina?Doar lucrurile care se intampla sub a sa lumina...

Odata nu-mi doream decat ca oamenii sa ma inteleaga.Asta ar trebui sa-mi raspunda la intrebarea ce care mi-o puneam nu cu multa vreme in urma:"fost-am copil vreodata?"..

Daca nu poate face altceva decat poate,cum poate Dumnezeu sa sufere de omnipotenta?

Intre iubirea vietii mele si ura vietii mele as alege iubirea.De ce?!Pentru ca iubirea oricand poate deveni cea mai adanca dintre ure...

Mi-as astepta sufletul pereche daca ar fi nevoie,si o eternitate.Si de ce pana la urma?Doar ca sa-mi vad inca un vis spulberat printre stele!

Vreau sa iubesc,insa nu cu acea iubire.Despre a fi iubit insa nu pot spune acelasi lucru...

In viata trebuie sa-ti faci putine teluri care nu pot fi atinse cu mare usurinta.Nu multe si usoare care cauta altele la randul lor.Teluri ce odata atinse,viata ta sa nu mai aiba mare menire,ci doar mandrie pura.

Cred ca lumea este taramul unei singure iluzii:cea a adevarului.Atat de putini dintre noi au puterea sa rosteasca adevarul.Si ce pacat ca de cele mai multe ori el nici macar nu se rosteste...

Am sa fug pana ce am sa raman fara pamant in spate.Pana ce in loc de lumina am sa vad in fata ursi polari si intrebari fara raspunsuri.Atunci am sa ma asez jos si am sa port un dialog ca de la egal la egal cu zeul cel de pe urma!

Mi-ar place sa traiesc vesnic.Sau macar sa pot crede una ca asta.Ma tare intreb cum arata lumea prin ochii unei asemenea fiinte...

Daca as putea face orice,un singur lucru as ezita a-l face:a-mi arata viitorul.

Dintre toate persoanele care le-am cunoscut,una singura imi putea aseza prin simpla ei prezenta gandurile pe limba.Pacat ca nu am fost eu acela!

Sunt unele locuri pe unde am fost,unde pur si simplu m-as putea aseza jos si mi-as putea petrece acolo urmatorii cativa ani fara probleme.Doar privind si hranindu-ma cu privirile absente ale mortii.Si sunt atat de putine locurile astea...

Nu cred ca am prieteni.Doar oameni care ma asculta din cand in cand si care se asteapta sa fac si eu asemenea...Tare scump lucru prietenii astia...

Mi-as da toate visele indeplinite pe unul nou aflat sub semnul intrebarii.Fara ezitare.

Intre maine si ieri,as alege in noaptea asta ziua apusa...

De ce sunt aicea?Pentru a ma putea pur si simplu intreba una ca asta.Adica din intamplare.

Doar de as avea curajul de a ma uita in oglinda si de a ma striga pe nume...

Nu-mi amintesc decat despre ziua de ieri.Doar de-as avea si eu amintirea zilei de maine..

Poate exista o lume mai confuza decat asta?daca da,ea nu poate fi decat cea a viselor.

Nu-mi amintesc decat ca odata vroiam sa sarut o fata.Restul e irelevanta si stare de confuzie acerba.Trei consoane si doua vocale...

Lucrul pe care nu-l voi spune niciodata?"Imi pare rau Doamne.."

Pentru ca urletul ma va face intotdeauna mai mare decat sunt,voi vorbi numai in soapte.Caci pana la urma aparentele inseala.


ganduri dedicate lui Alexe Catalin alias Gorilla,si nu de alta,da era ziua lui astazi...La multi ani..

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!