poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1668 .



Logica decădere
personale [ Jurnal ]
Renunț! (fragment din "Jurnalul Mediocrității")

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [revelatie ]

2007-01-04  |     | 



Încerc cu disperarea refugiatului să găsesc un petec de uscat, undeva între mine și cel care eram. Nu reușesc să ies din noaptea alba care îmi orbește căpruiul reflectat de pleoapă în opacul irișilor. Asist impasibil la logica decădere dintre îngeri.
Nu îmi este străină conviețuirea cu îngerii. Sunt blânzi. Îți acceptă privirea, adulmecarea, atingerea. Îngerii știu să îți răspundă, să fie blânzi, să te iubească, să îți accepte ignoranța, să îți înțeleagă slăbiciunile, să te atingă când dormi, să te dezmierde când te trezești, să îți zâmbească atunci când cedezi.
Am greșit atunci când am cerut prea mult. Știam cât cer și ce îmi doresc. Am prevăzut consecințele dar euforia mi-a fost dușman. Am cerșit iubire îngerilor. I-am implorat să fie numai ai mei, să uite semenii. Am respectat dictonul divin "cere și ți se va da". Am cerut oare prea mult!? Mi-am dorit totul!? Am visat să fiu ca ei. Am sperat că mi-au crescut aripi și într-un mult prea târziu m-am identificat cu Icar.
Acum ma aflu decăzut din drepturi. M-a ajuns disperarea liniștii. Nu mai aud adierile aripilor, nu identific mirosul mierii, îmi este străină compasiunea și înțelegerea.
Liniștea s-a instalat pe drumul care-l parcurg. Pășesc pe cioburi în care se oglindesc imaginile trecutului. Nu am nici puterea și nici menirea de a lipi cioburile. Destinul meu este un puzzle. Invoc răbdarea artistului-copil care m-a uitat între îngeri.
Priveam umil spre cer și cerșeam frivol iertare. Pentru ce oare!? Voiam înapoi dar renegat, denigrat și iertat știam că măcar unul dintre îngeri, cel al cărui misiune eram, mă veghea. Simțeam asta! Simt și acum. Persist în greșeala de a cere iertare! Cer să fiu primit inapoi!
Într-un final derizoriu învăț să renunț. Ar trebui să mă simt ușurat. Renunț! Renunț inclusiv la a scrie despre atunci, despre acum!

ianuarie, 2007

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!