poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 854 .



Unui prieten...
personale [ ]
chiar exista asa ceva...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Flaura ]

2006-10-23  |     | 



Ce e un prieten ?Persoana care te primeste cu bratele deschise mereu..persoana care sufera si plange alaturi de tine..persoana care se bucura si rade atunci cand ti-e bine…persoana care alearga alaturi de tine desi stie ca destinatzia e gresita…persoana care s-ar scufunda in mare pentru a-ti aduce pietricica aceea ce pe tine te face fericit…persoana care ar strabate cele patru zari pentru a-ti gasi zambetul ce ii aduce atata bucurie..cea care ar zbura printre cei mai negrii nori pentru raza ta de lumina…persoana care te prinde de mana cand ai cazut in prapastie si esti gata sa te prabusesti..persoana care poarta razboaie pentru tine…impotriva lumii intregi…cea care iti aduce un zambet chiar si atunci cand ai ochii plini de lacrimi si sufletul inundat de tristetze…persoana care iti duce dorul atunci cand pur si simplu te simte undeva departe desi esti langa ea…persoana aceea cu care bei o simpla bere si iti dai seama ca, in ciuda tuturor problemelor, a fost o zi buna…persoana aia de care stii ca ai nevoie…si atunci, cand gasesti o astfel de persoana,cum te-am gasit eu pe tine ..ce potzi sa-i doresti ? ce i-ai putea dori unui om care de aproape 4 ani ti-a fost alaturi in cele mai grele momente..? ce i-ai putea dori unui om care stie totul despre tine si cu toate astea nu te judeca?ce sfaturi sa-i dai atunci cand stii ca tu fugi repede la el cand ai o problema..?Ce ti-as putea dori eu tie? Poate ca nu sunt in masura sa dau cele mai bune sfaturi sau sa fac cele mai bune urari…totusi mi-as dori ca tu sa-ti traiesti iubirea..sa o simtzi cum numai acum potzi si sa-ti implinesti toate visele..sa te crezi mereu Prometeu..sa ai curajul sa infruntzi tot ceea ce ti se pare rau…sa traiesti asa cum vrei...sa renasti de fiecare data cand rasare Soarele..sa te arunci in valurile marii si sa te bucuri de ele…sa te ridici si sa mergi mai departe desi simti ca nimic nu mai are sens…sa alergi spre ceea ce-ti doresti indiferent de piedicile ce le vei intalni…sa zbori spre idealul tau…mai libera ca orice pasare..sa urli tare ca sa te faci auzita atunci cand ai ceva de spus…sa escaladezi cei mai inalti munti pentru clipa ta de glorie..si printre toate astea, daca nu-ti cer prea mult, sa-mi fi aproape ca si pana acum!

Savureaza bucuriile si tristetile ce ti se ofera pentru ca toate au rolul lor si traieste fiecare zi, de parca ar fi, nu ultima, ci prima din viatza ta!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!