poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2547 .



Dragoste
personale [ ]
mamă și fiică

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [magdusar ]

2006-09-14  |     | 



Camera ei purta amprenta caracteristică a tinerei adolescente care se vroia liberă, iar mama ei încerca din răsputeri să nu-i violeze intimitatea. Vorbeau din privri dar in dimineața aceea nu își găsea liniștea. Se pregăteau să plece la bunici și cineva parcă îi striga: nu pleca, rămâi aici. Avea impresia să se va întâmpla ceva și nu știa ce. Seara s-a apropiat iar neliniștea persista. Soțul ei o făcuse nebună și chiar îi poruncise să termine cu prostiile. De dimineață însă se pare că neliniștea ei lua proporții. Băiatul s-a întors acasă fără sora ei.
-Unde e sora ta? întrebase mama.
-Nu știu, spuse fratele supărat.
Toată casa amuțise. Nimeni nu îndrăznea să zică ceva.
-Þi-am spus că pregătește ceva și nu mai crezut. Ba mai jignit făcându-mă nebună. Acum unde o căutăm?...
Seara au pornit neliniștiți spre casă. Nu le venea să creadă că lor li se poate întâmpla așa ceva. Mama ei aflase că fata dăduse telefon la cineva să vină să o ia. Oare cui? Se frământa ea. Și-a căutat prietena ajungând acasă. Când i-a spus prietena că dimineață vor merge împreună la poliție să-și caute o poză și să o ia cu ea a avut impresia că știa mai multe și a rugat-o sa-i spună.
-Vom afla mâine, nu mă întreba azi. Dacă nu ți-am spus mai repede, sper să nu fie adevărat ce am aflat, îi răspuse prietena.
Plecase acasă cu inima strânsă, convinsă că mâine va afla ceva foarte urât. Nici nu se gândea ce o va aștepta.
Dimineță parcă cineva o ducea la moarte.Când pusese poza ei pe masă, în fața polițistului aude:
-Da, e clientă veche de a noastră. O avem în evidența noastră de mult.
-Cum? Vă înșelați. E vorba de copilul meu, spusese ea cu voce scăzută.
-Doamnă, nu am de gând să fac glume cu d-tră. Fiica d-tră este damă de lux de câteva luni...
-Nuuuuu!!!!!!!!! Și lacrimile au pornit. De ce?...Unde am greșit ? Ce nu i-am oferit ?
-Familie, d-nă.
-Cum ?...Păi are familie.
-Locuință, spuse polițistul.
-Și locuință are.
-D-nă, ea a declarat altceva.
Nu-mi venea să cred ce îmi aud urechile, își spunea mama. Copiilor nu i-au lipsit nimic. Am suportat toate pentru că nu doream sa simtă lipsa unei familii. Simțeam că nu mai am aer. Trebuia să mă conving, trebuia să văd cu ochii mei. Părăsise poliția cu gândul aiurea.
Noaptea va afla. Va merge în acel bar și va afla adevărul.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!