poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2475 .



Ma transform
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [notquiteso ]

2006-08-19  |     | 



Ma transform. Nu, nu ca in Kafka..adica ba da. Viata mea va fi alta de acum incolo, iar eu va trebui sa invat sa ma descurc. Luni de zile am umblat cu bratele vinete, cu venele sparte de sus pana jos.. se uitau vanzatorii la mine: uite si drogata asta.. Si eu eram slaba, incercanata si atat de infometata..Se citea disperarea in ochii mei, mancam grisine si beam apa, si tanjeam dupa munti de cartofi prajiti, ciocolata, as fi mancat orice, orice, chiar si de la Mc. Alergam noptile la spital, ziua asteptam cu sufletul la gura ca vreun incapabil sa-mi spuna ca eforturile mele, ca tarasul meu prin sticla pisata a zecilor de fiole, e complet inutil. Asteptam tot timpul raspunsuri pe coridoare care miroseau a urina si a clor, mi-era sila sa ma sprijin de pereti, cu toate ca ma clatinam pe picioare, si speram. In fiecare dimineata ma trezeam senina pt o fractiune de secunda, dupa care imi aduceam aminte, si-mi spuneam ca alcoolicii: macar astazi, sa rezist si astazi...
Sa nu pierd copilul astazi, sa trecem si de ziua asta..
Acum mai avem putin. Si in fiecare zi, aceeasi rugaciune: nu astazi, sa trecem si de ziua asta, si mai vedem. Asa, puiul mamei, n-o mai trage pe mami de buric, ca doare, iubirea mea. Lasa ficatelul mamei in pace, sufletel, haide, uite ca a venit tati si e randul lui sa te alinte pana adormi..Si vad cum burta mi se oduleaza sub palmele iubitului, si stiu ca acolo e spatele si funduletul puiului nostru, care cauta atingerea tatalui. Si se lasa pupata si alintata pana adoarme.. iar noi zambim tamp, ne uitam unul la altul cu ochii umezi, ca atunci cand am vazut-o pentru prima data. Avea 4 mm si inimioara ii batea cu putere, am vazut cum ii cresteau mugurasi de manute si picioruse, pe urma am vazut-o sugandu-si degetelul, stim ca doarme ca mine, cu manutele la ochi, am vazut-o zambind si privind cu atentie in jur cand stia ca vorbesc cu ea, si mai stim ca nici unul dintre noi nu a iubit vreodata mai mult ca acum.
Ma transform. Am acum 4 maini si 4 picioare, 2 capete si o gramada de lucruri noi de simtit si de trait.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!