poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1037 .



Vis de vara...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Zjghaiba ]

2006-08-08  |     | 



Amurgul ratacit pe pielea ta...imi canta in urechi o romantza din vechiul Bucuresti...
Simt un fior pe spinare: e de la sarutul tau pe marginea urechii mele. Si continuu sa zambesc adormita....
Alunec apoi usor in causul palmelor tale si imi iau in suflet caldura lor. De ce?
de ce a trebuit sa te cunosc? Imi spui T I...si eu iti spun : S E...dar oare chiar simtim asta? sau e doar vara de vina? Vara cu iubirea ei obraznica shi neastamparata si nesatula...
Nu mai inteleg o iota din ceea ce e scris pe inima mea. Incerc, incerc, incerc, dar apoi renunt imediat. Pei simplu: realizez ca e mult mai simplu sa ma bucur de tine si de ceea ce imi oferi, fara a-mi pune de zeci de mii de ori intrebarea: "cum?" Vreau sa storc din viata fiecare picatura de ras, fiecare strop de fericire. Vreau sa sugrum viata de propria-i frumusete...si sa o despart in valuri de ploaie de lumina...
Am o cripta plina de iubire in mine, si cu toate astea fac atata rau. Nici eu...dar una peste alta, sunt fericita. Si nu-mi explic cum-dar parca sunt.
Linisteste-mi gura cu zeci de sarutari, alinta-mi obrazul cu sute de zambete, iubeste-mi trupul cu mii cantece si versuri...
Lasa-ma in sa inot in dimieata ta. Si sa dansez in noptile tale. Intregeste-mi zambetul din coltul gurii cu o privire, si mangaie-ma cu nisipul din Vama Veche, iar apoi hai sa pornim in pasi de iubire rasfatata spre Paltinis: sa citim toti braziii si sa ascultam fiecare drumeag cum ne canta in diferite limbi si ne spune povestea fiecaruia...
Vino, vara!...


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!