poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1648 .



Am scris pentru mai tarziu
personale [ ]
amintiri

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ionel florescu ]

2006-07-15  |     | 



18.06.2005.Vin la tine ca sa te iau de nevasta.Sunt un nebun caci ai tai nu vor sa ne vedem iar eu fortez implacabilul.Traim de ceva vreme Romeo si Julieta dar mi se pare ca e prea mult tragism aici.Am luat trenul ca sa te fur din bratele parintilor tai.Nu am un cal alb si mie foarte greu sa ma lupt cu toata lumea pentru o relatie la distanta.Nu vreau sa ma dau batut , nu vreau sa ascult pe nimeni.Sunt un om liber asa cum ar trebui sa fi si tu.Trenul aluneca pe sine si inima imi bate ca un ciocan pneumatic.Am ajuns sa traiesc ca in romanele pe care le citeam in copilarie, viata mea a devenit telenovela cu iz de Giurgiu.Uite ce frumos este Bucegiul! Mare cit dragostea mea pentru tine.Si cind ma gindesc ca tatal tau m-a intrebat la telefon prima data daca am avere, pamint.Daca sunt bogat.In secolul 21 ne ascundem prin parcurile bucurestene cu ochii gituiti ca nu ai voie sa depasesti anumite ore.Ce parinte isi mai tine fata la 25 de ani incuiata in casa? Care parinte isi mai scuipa fata pentru ca vrea sa mearga la scoala si sa invete?.Nu am sa inteleg niciodata acest comportament.Voi deveni ginerele lui dar el nu ma vrea.Imi vine sa rid la gindul ca numai mie mi se putea intimpla asa ceva.Azi este simbata si maine vom fugi fara haine si fara nimic ca sa ne traim dragostea, ca sa fim liberi.Maine te voi lua de acasa pe furis si tata socru va privi cu o furie imensa cum sansa de as pastra averea intacta se rupe in doua.Sincer , eu te vreau pe tine si nu ma intereseaza paminturile tale!Dar azi e de abia simbata si peste un an, pe 6 mai ne vom casatori.Te iubesc.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!