poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2169 .



Breakaway
personale [ Jurnal ]
(zbor mai departe)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [misteeka ]

2006-07-15  |     | 



Flanders... și acum îmi amintesc clipa când am făcut cunoștință cu el, când ne-am facut noi singuri cunoștință de fapt, pentru că nimeni nu s-a gândit să o facă, comic nu? Îmi amintesc perfect chipul său, vocea sa, vorbele sale, gesturile sale, râsul meu la fiecare glumă de-a lui, fiecare dans împreună, în brațele sale ce ma cuprindeau strâns la pieptul său, parfumul său bărbătesc, respirația sa lângă urechea mea când dansam, cămașa sa udă de șampanie și freza lui inconfundabilă, îmi amintesc totul de la a la z, ciudat... deși au trecut 3 ani nu am uitat încă și nici nu voi uita prea curând... cred că nu voi uita niciodată acele momente, poate voi uita altele, dar pe acelea nu. Când cunoști o persoană, oricine ar fi, nu poți să uiți niciodată primele momente petrecute cu ea, oricât de departe ar fi ele!
Mi-e dor de mine, de acea fată de atunci care mai credea în vorbe frumoase spuse la orice colț și în orice moment... Aș vrea să întorc timpul înapoi, să o stâng în brațe și să nu-mi mai dau drumul niciodată, off... ce face timpul ăsta din tine... te schimbă fără să îți dorești asta... Vreau să mai fiu o dată fata aceea zapăcită și petrecăreață alături de colegele sale nebune din liceu, dar nu mai este... nu mai pot să o prind acum... e departe de mine, ca și când nu a fost nici când parte din mine! E tristă povestea! Aș vrea să fie cineva care să îmi înveselească povestea, dar unde e acea persoană? Încă o caut... deși o vreau acum aici lângă mine să mă facă să zâmbesc cu adevărat și să ma facă să mă simt specială pentru ea! Sper că nu va mai fi mult până când voi ieși din întuneric și voi răzbate la o rază de lumină si căldură sufletească! Off, e greu să trăiești singur după ce te-ai obișnuit să ai pe cineva aproape de tine mereu. E ușor să te obișnuiești, dar mai greu să te dezobișnuiești și apoi să te reobișnuiești cu altcineva când ai avut pe cineva care era mereu acolo pentru tine orice ar fi fost, bine sau rău! Þi-e greu să faci loc altei persoane în inima ta! Vreau să mă bucur din nou de lucrurile profunde, nu doar de cele de suprafață, care se ivesc tot timpul. Off Doamne, unde e acel cineva pentru mine? De ce îl ți așa de ascuns? De ce nu pot să-l găsesc? Vreau și eu persoana potrivită pentru mine! Oare cer prea mult? Nu cred! Vreau doar ceea ce e al meu! Sper că îl voi găsi cât de curând! ......

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!