poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1216 .



Pentru cineva... care inseamna mult pentru mine
personale [ Gânduri ]
Prietenia e o floare foarte placuta, dar trebuie sa ai curajul sa te duci sa o culegi de pe marginile unei prapastii infricosatoare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Delfyna ]

2006-07-06  |     | 



Stau uneori si ma pierd in infinitatea de ganduri, iar cateodata ma trezesc la realitate... iubesc dar sufar. Cu toate acestea tot iubesc, toate clipele care-mi amintesc de noi. Acum insa sunt singura cu amintirile despre noi, amintiri ce nu le voi uita niciodata.
Cum as putea sa uit ca destinul a facut sa ne intalnim? Cum as putea sa uit ca aceiasi plictiseala, aceiasi placere a facut sa ne cunoastem? Cum as putea sa uit ca problemele ne-a unit ? Nu voi putea uita si nici nu vreau sa uit.
Esti pentru mine ca raza de lumina pentru un om orb desi nu am avut inca norocul si placerea sa fim pusi fata in fata.
Ai reusit sa ma faci sa ma atasez de tine in cateva zile, ceea ce altii nu ar fi reusit poate in cativa ani.
Din partea mea ai castigat cel mai mare premiu... un loc pe viata in sufletelul meu si nu-mi pare rau. Tu m-ai invatat ca exista si iubire perfecta. Tu ai fost cel care m-a ascultat, cel care m-a consolat, cel care mi-a dat sfaturi desi erai doar un strain si eu la fel. Tu mi-ai demonstrat ca uneori strainii sunt mai buni prieteni decat cei pe care ii stii de o viata. Tu esti cel care imi da putere sa trec peste tot.
Nu voi uita niciodata bunatatea si seriozitatea cu care m-a tratezi cum nu voi uita nici dragostea care mi-o oferi. Tu imi faci viata mai buna, problemele mai usor de rezolvat si greutatile mai usor de trecut.
Tu imi oferi ceea ce nu as fi crezut vreodata ca voi avea... O prietenie perfecta, o dragoste curata. Pentru asta vreau sa-ti multumesc.
Ii multumesc destinului ca mi te-a scos in cale.
Iti multumesc ca m-ai acceptat ca prietena.
Iti multumesc ca mi-ai oferit prietenia ta neconditionat.
Iti multumesc ca-mi luminezi viatza.
Iti multumesc pentru prezenta si fericirea pe care mi-o oferi zilnic.
Iti multumesc ca ma iubesti
Intr-un cuvant iti multumesc ca existi!
Desi vorbele sunt de multe ori spuse in vant iar cuvintele mincinoase, vreau sa stii ca ceea ce am scris am scris din inima. Desi nu am gasit cuvinte destul de bune pentru ceea ce insemni pentru mine, am incercat sa redau cat mi-au permis cuvintele si cat am putut de bine ceea ce se petrece in mine.
Te iubesc miracolul meu si astept cu nerabdare "that day"

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!