poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1736 .



azi, o zyy ca oricare..difera continutul
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [gabitza4jc ]

2006-05-16  |     | 



Eee...am zugravit astazi...am reusit sa port si eu pistrui..tot ma intrebam oare cum mi-ar sta..si am prins o poza cu mine cu highlights..blue, culoarea paintului din scoala...a poza nu am sa o trimit...ca s-a sters in momentul cand am plecat din fatza oglinzii.
buna experienta..am invatat sa paintuiesc si pe langa asta ca nu e chiar asa de greu..so why should I be worry for the next new thing that is gonna' come around?
aaa..am fost si la speach theraphy...doamna mi-a zis ca fac bine...sa m-ai lucrez la my short -iii-.. concluzia mea e ca is dusa pe rapa...sunt romanca fara scapare..
mi-a fost dor azi...un dor nebun de patria mama...nu ca ar fii ceva nou...dar o sa cresc eu mare..
am vorbit si cu contzaca astazi...text messaging...ma fascineaza inteligentza ei..si-acum dupa atatia ani de cand o cunosc..DOAMNE ...da-mi si mie..
mi-a fost dor de un prieten astazi, unul drag mie...
acu ma duc acasa...sa-mi fac supa de rosii..sa-mi desfac bagajul..sa incerc sa-mi scot pata de inghetata de pe bluza mea alba preferata, sa mai zdrangan la chitara (daca tot mi-am luat tuner!!), sa mai invat 3 verbe la franceza, si 10 cuvinte la spanish..o sa-mi perii ursuletul...sa ma holbez nedumerita la calculatorul ce-mi zace in camera...si sa ma intreb...ce fock are de nu-i merg boxele? sa ascult si eu putina muzica ca tot omul???????
sa-mi socotesc zilele pana ma conectez si eu ca tot omul la internet...ce-o sa mai fac???
of course! I am gonna' enjoy my reading! and then I am gonna' fall asleep...nu inainte de a ma intreba..ce fock am facut eu astazi si cand a zburat asa timpul???
mai e o intrebare care imi toaca creierii? unde e limita dintre supunere si follow your dream???
eeee...si mai am nevoie de ceva..de o carte de gramatica romaneasca

hey...asta-i jurnalul meu..asa fac eu..greu incep sa vorbesc..dar cand incep greu mai termin.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!