poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1895 .



Septembrie-Octombrie
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [scortan ]

2008-09-06  |     | 



Noapte lungă. Lucram la un cadou pe care nu-l mai voi trimite și asta aflu abia dimeneața.
Doar 20 de minute petrecute acompaniat înainte de a pleca. Mama lui de duș! Mai bine nu mă spălam.
Câștigam 10 minute.
Mai pierd încă 45 pe drum. Metrou aglomerat și totuși nu era nimeni acolo.
În sfârșit, serviciu. Și minunea pe care o așteptam: UTP
Un glob albastru apare jos în dreapta și două ecrănele clipesc… o, da!
1000 de kilometri reduși la un metru. O să dorm mai târziu…acum mă bucur.
Oare colegele mele sunt deranjate pentru că ele muncesc în locul meu, cât eu îmi petrec dimineața în absența singurătății? Nu.
Avantajul de a fi singurul bărbat într-un birou cu femei. he, he.
Fac o cafea cu căștile în urechi, țipând înspre microfon, neinteresat că poate sunt cam sonor…de fapt pe nimeni nu intereză, toată lumea este sonoră pe la C.D. și nu mă pot abține să mă gândesc că totuși timpul meu este limitat, fiecare are programul lui, din pacate. Știu, când n-o să mai rezist o să trimit un mesaj…dar am telefonul restricționat…eh, noroc cu colegele!
Momentul a venit și cei 1000 de kilometri mi-au dat un pumn de am amețit… unde este telefonul ăla ca să încep să tastez? Nuuu, e prea devreme, nu acum… mai bine dorm un pic. Ha! Somn la birou și un vis frumos... ei se fac că mă plătesc așa că eu mă fac că muncesc. Și ascult jazz.
Am să fumez… țigări. Ce păcat că mă incomodează tusea asta tabacică… orice pentru a trece timpul și a pleca acasă unde mă așteaptă wi-fi și poate, un prieten care a ajuns și el la UTP.
Hai să vedem dacă wi-fi-ul meu vrea să fie împreună cu UTP-ul tău… așa sigur 1000 de kilometri se vor transforma într-un metru iar beculețul de deasupra ecranului nu se va mai stinge vreodată.
Cadoul e mai ușor cu 2,5 kg și cu o noapte nedormită, dar ce contează când este pentru cel mai bun prieten. Mă bucur că nu am dormit. Ahh…serviciu…ce caut eu aici…aaa, da. Trebuie să am cu ce să plătesc drumul.

Septembrie-Octombrie! Promit!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!