poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1192 .



Scrisoare catre editorii si toti membrii site-ul Agonia.ro
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2008-05-15  |     | 



Dacă unitatea în univers este din ce în ce mai evidentă, cu atât mai mult chemarea Mântuitorului Hristos pentru unitatea Bisericii Lui trebuie să devină pentru noi o chemare misionară și mântuitoare.
„Rugăciunea este lucrarea credinței, arătarea celor nădăjduite, iubirea realizată, mișcarea îngerească, puterea celor fără trupuri, descoperirea inimii, nădejdea mântuirii, semnul sfințirii, devenirea sfințeniei, cunoașterea lui Dumnezeu, unirea Duhului Sfânt, bucuria lui Iisus, veselia sufletului, mila lui Dumnezeu, semnul împăcării, pecetea lui Hristos” (Sf. Grigorie Sinaitul).
Să rugăm, așadar, pe Preasfânta Treime, în al cărei har am fost botezați, să ne întărească spre rugăciune neîncetată pentru ca unitatea creștinilor să fie un aluat care dospește întreaga frământătură a vieții spirituale, spre slava Sa și a noastră mântuire. ss † D A"Lumina Credinței"


Comentariile membrilor:
Vasile Munteanu
[15.May.08 15:56]

Doamnă Elisabeta,

muntele Agonia.ro este un site... neted ca-n palmă; asta, în maniera pildelor biblice, vrea să spună că toți membrii ei sunt considerați egali și au aceleași drepturi...

Răspuns:

Da, toti membrii ei sunt considerați egali și au aceleași drepturi, însă "muntele" în maniera testelor Biblice, înseamnă "înțelepciune", și înțelepciunea înseamnă "prudență", asta pentru că n-ați citit cartea scrisă de mine. Sofia (eroina romanului) a fost în viziune de fiecare dată răpită de Duhul numai pe "munte", urcând...
"Le voi paște în pășune bună și staulul va fi pe munții cei înalți ai lui Israel; acolo, se vor odihni ele, în staul bun și vor paște în pășune grasă în munții lui Israel.
Eu voi paște oile Mele și eu le voi odihni, zice Domnul Dumnezeu".
(Iez.34; 14,15.)

"Deci ce vom alege? Vom urca la standardele Creatorului sau vom coborî în adâncuri dormind veșnicia în “cetatea umbrelor?”
“Urcați, urcați, fraților, punând cu râvnă suișuri în inimă, auziți pe cel ce spune: Veniți să ne suim la muntele Domnului și la casa Dumnezeului nostru”. (Isaia 2-3) ”A Celui ce a tocmit picioarele noastre ca ale cerbului și ne-a pus pe noi peste cele înalte pentru a birui în calea Lui”. (Ps.17; 36)
“Alergați, rogu-vă, cu cel ce zice: Să ne sârguim, până la cunoștința lui Dumnezeu, la bărbatul desăvârșit, la măsura plinătății lui Hristos“. (Efes. 4; 1). + Amin+
"Romanul, -- Ieșiți din ea, poporul meu!"-
-
“Și am auzit un glas din zicând: Ieșiți din ea, poporul Meu! (Ieșiți din negura păcatelor ce guvernează această lume) ca să nu vă faceți părtași la păcatele sortite ei și să nu fiți loviți de pedepsele sortite ei ”.
(Apoc. 18; 4, 5)





.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!