poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3079 .



Tinerețe, crudă viață
personale [ ]
... din clipele ce trec pe lângă fiecare dintre noi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Deea ]

2006-04-19  |     | 



Îi zărești plimbându-se de mână în agitația acestui aprilie, privindu-se cu admirație, vorbindu-și în șoaptă, zâmbindu-și cu dorință, atingându-se cu delicatețe... Cine? Ei, acești tineri, aceste perechi de îndrăgostiți, acești aleși parcă pe vecie, acești meniți poate a fi sortiți. În baruri, în discoteci, unde modernismul își lasă amprenta, tinerii se distrează, sunt în centrul atenției, doar ei, cei ce se iubesc. Privirile se îndreaptă mai mereu către perechea cea mai potrivită. Sunt în mijlocul privirilor doar cei care arată că se iubesc foarte mult, că se respectă reciproc, că sunt devotați unul celuilalt.
Sunt amândoi frumoși! Ea, o splendoare, el o vede ca puritatea întruchipată, el, un bărbat adevărat! Și totuși viața nu se reduce doar la asta, existența nu semnifică doar atât! Tinerețea e și ea frumoasă, magică, cochetă, senzuală, dar trecătoare! Te iubești cât te iubești și apoi spune ultimul cuvânt legea firii! Viața nu se trăiește doar în luminile eclipsante ale discotecii, în flirturile dintr-un club de noapte, pe patru roți, sau mai știu eu cum! Viața presupune și maturitate! Te-ai pregătit material și cultural pentru viitor, îți iei de mână alesul și treci pe la ofițerul stării civile! Că unii se grăbesc, se leagă cu certificate de căsătorie la nici douăzeci de ani, sunt fel de fel de povești! Îți trece însă vremea, iar tinerețea, de la treizeci de ani nu se mai numește singurătate ci vârstă înaintată. Rămân însă clipele din tinerețe, anii ce au trecut, pe care o să-i păstrezi ca amintire, momentele întâlnirilor, sărutările fierbinți, teama de necunoscut, inițierea în viața intimă, toate acele plăceri de odată. Cândva însă altele le vor lua locul. Vei fi mamă sau tată și tu, te vor frige lacrimi de împlinire când îți vei ține bebelușul în brațe și vei uita atunci de tot de tinerețe!Alții se vor plimba pe străzi iubindu-se, și aceia vor fi copiii noștri, ai tinerilor de azi.
>

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!