poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 884 .



history
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Inaripatu ]

2008-02-23  |     | 



History


Sunt un baiat simplu,nu sunt poet,pentru prima oara scriu ceva despre viata mai exact despre dragoste,despre suferinta,scriu ceea ce am simtit odata si ceea ce simt acum.
Dragostea,frumos sentiment,cuvant nu?Uneori acest cuvant face minuni dar si distruge vieti.E frumos atunci cand iubesti,acele furnicaturi in stomac,cand faci anumite nebunii de care acum iti aduci aminte cu drag sau cu manie si spui:Doamne ce prost(a) am putut fi.Nu e asa,nu ai fost prost,doar ai iubit.
Cand iubesti nu te mai intereseaza de nimeni si de nimic decat numai de persoana pe care o iubesti si sa faci totul numai sa fie fericita si sa te iubeasca,iubesti atunci cand crezi ca toata lumea este a ta si simti ca esti in varful ei si totul ceea ce faci faci cu dragoste,cu suflet si daruinta zicand ca esti in fruntea tuturor si ca persoana iubita este cea mai frumoasa si deosebita din lume.
Cu toate acestea unii prieteni iti spun ca nu e pentru tine,te inseala,te foloseste iar pe tine nu te intereseaza repetand in mintea ta ca nu e adevarat,ca ei sunt invidiosi pe tine si ca-ti vor raul si ceea ce ai tu,iubirea,dragostea.Intr-un sfarsit realizezi,chiar daca nu vrei sa recunosti,prietenii au dreptate si vezi si tu acest lucru,dupa ce esti la pamant,calcat in picioare dar,intotdeauna exista un dar,sunt si persoane rele,care nu vor sa te vada fericit(a) impreuna cu persoana care o iubesti din anumite motive iar tu il consideri prieten si asculti ce zice si faci prostia,prostia de a pierde acest sentiment,Dragostea.
Dupa ce faci greseala de a asculta ce zic altii si totul se termina precum un fulg de nea se topeste in palma,realizezi ce ai pierdut,ce ai avut si incerci din toate puterile tale sa repari ceea ce ai facut dar uneori e prea tarziu si inutil.
Cand iubesti faci multe prostii si toate le faci pentru ca iubesti,nu mai gandesti clar.
Eu scriu acum doar ceea ce am simtit eu,ceea ce am facut eu si acum ma bucur sau regret.
Stii ca iubirea este diferita?Niciodata nu iubesti la fel cum ai iubit in ultima relatie sau in prima relatie,poti iubi mai mult ca niciodata sau poti iubi putin,sa fii cu cineva de dragul de a nu fi singur si fara sa-ti dai seama ranesti aceea persoana care este langa tine si care te sustine cand esti jos iar tu realizezi dupa un timp ca nu poti fi cu ea,ca nu e pentru tine,ca nu ai sentimente pentru ea si pleci,asa cum alta(u) a plecat de langa tine.
Uite asa acea persoana ajunge in locul tau si incepe sa simta ceea ce ai simtit tu,sa sufere.
Am facut aceasta prostie odata,de a avea pe cineva doar de dragul de a-mi fie mie bine si acum regret ceea ce am facut pentru ca nimeni nu merita sa sufere.E prea mare acea durere din piept,cand zici ca nu mai ai aer si simti ca innebunesti si vezi viata fara sens.Uite asa am trecut de la dragoste la suferinta :) dar nu poti zice despre dragoste despre iubire fara sa nu zici nimic de suferinta.Acest lucru este legat unul de celalat,nu exista om in lumea aceasta care sa fi iubit si sa nu fi suferit.
Dupa cum ziceam,dragostea poate face minuni sau distruge vieti.Minune face atunci cand zici ca viata nu mai are rost fara persoana iubita si nu mai vezi decat in negru si alb,cand stai si plangi singur in camera ta fara sa te vada prietenii cu care razi si glumesti zi de zi si doar tu stii ceea ce este in sufletul tau.Bineinteles,de fiecare data cand suferi o dezamagire in dragoste juri cu mana pe inima ca nu mai iubesti nicidata,ca mai bine sa fii singur(a) decat sa fii cu cineva care sa-ti bata joc de tine si sa-ti ia ani din viata fara folos si atunci ce faci? Cladesti un zid in sufletul tau pe care il tii sus tot timpul si nu lasi pe nimeni sa patrunda iar aceea persoana care apare de unde nu te astepti strapunge zidul acela si te face sa simti din nou si total diferit cum ai simtit pana acum,dragostea,iubirea.
Acest caz este unul fericit draga prietene(a),atunci cand vine acest,,Inger” si te salveaza din cadere,din suferinta dar sunt alte cazuri cand alte personae care nu mai au puterea de a se ridica de jos si fac acel lucru la care ne-am gandit toti odata sau de mai multe ori,de a renunta la tot,de a renunta la viata si de a pleca din aceasta lume,sa plece printe Ingeri.
De aceea trebuie sa ai putere,sa dovedesti tuturor,ba nu,trebuie sa-ti dovedesti tie mai intai ca ai curajul sa o iei de la capat si ca nimic nu te poate dobora oricat de mare ar fi suferinta,durerea sau necazul si ca vrei sa iubesti din nou,sa simti ca zbori.E minunat sa iubesti din nou,e extraordinar.
Desprea dragoste si suferinta sau scris si se vor scrie multe,multe as avea si eu sa mai scriu dar ma opresc aici.
Aceste randuri le-am scris pentru cel mai bun prieten al meu si nu numai,tuturor care au iubit,care iubesc,care sufera si care vor iubi sa stie ca in lumea aceasta este intotdeauna cineva care ii este alaturi si care il ajuta.
Fiecare in aceasta viata are jumatatea lui,trebuie doar sa o cauti unde trebuie.
Pentru Costel Ciur Iasi

Va urma…..

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!