poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1169 .



Cheers!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Sara_Jones ]

2008-02-19  |     | 



"Ne-a chinuit pana acum vremea asta nenorocita, si acum, cand parca e mai bine, imi pare ca ne chinuie si mai tare, nu crezi?" intreba cu un aer de indiferenta, incercand sa impinga trapa greoaie. Intr-adevar, avea dreptate, vedea si ea, la fel de bine, cum toata culoarea lumii se ghemuia acum in noi - o protejam cu sfintenie (de ea insasi).

"Pentru noi si pentru toti oamenii care deschid trape de fier in seara asta." ii raspund, zambind cu subinteles.

"Ai luat sampania?"

"Luat!" si ridic sticla, ciocnind in aer cu un sentiment victorios, declansat fara motiv...

Ne-am indreptat amandoua spre margine, nici prea mult, nici prea putin, sa nu cumva sa ne provocam fobiile. Aerul ne sugruma obrajii, pravalindu-se infiorat peste blocurile cenusii, peste linistea noastra. Ne-am atarnat talpile de margine, atintindu-ne privirile spre blocul de alaturi unde o gloata de pustani ametiti urlau de mama focului, ridicandu-si paharele de tarie, cumparata de la alti pustani mai afaceristi decat ei.

"Uita-te doar, imi spune, cu o oarecare tristete in ochi, uite ce ocazie pierd, bietii."

(Zambesc) "Sunt ca artificiile, pare-mi-se. Au toata puterea din lume in seri ca asta, dar se epuizeaza repede - atrag priviri, fac zgomot, dar dupa toate astea, tot nu ajung pe pamant. Nu ating nimic din ce e aici, nu vor atinge niciodata..."

"Desfa sampania!"

"Pune mainile la urechi!" ( desfac)

"Da-mi sticla."

"Nu fi parsiva."

Se scurg minute...Sunetele se sparg de sticla ca niste baloane de sapun, facand ceata fina sa pulseze sub scancete stinse si mici explozii fulgeratoare ale petardelor vechi de 2 ani.

"Cum crezi c-o sa te simti dimineata?" ma intreba, luand o gura de alcool.

"Prost. raspund senina. Dezgustata, mahmura de tristete, secatuita ...Tocmai de-asta o sa vin tot aici si la anu` . (radem amandoua) Paseaza."

.....

"Ti-am spus ca trebuia sa luam doua" (si imping mainile in buzunare)

"Uite...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!