poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 843 .



Tie iti place de tine?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [eul_liric ]

2008-01-09  |     | 



Te trezesti dimineata pe un ringtone menit sa-ti ridice moralul dar care nu face decat sa te enerveze. Ceva de genul RISE-UP. Te ridici somnoros din culcusul cald si instinctual apesi cu degetul mare de la piciorul amortit butonul de power de la PC-ul incolcit de USB-uri cu 7 capete. Dai la o parte post-it-urile de pe monitor si observi ca ai inca 50 de prieteni noi pe hi5, ai primit peste 30 de mailuri care te anunta ca ai castigat cam cat PIB-ul Romaniei si al Bulgariei la un loc si cam 10 mesaje off-line pe messenger. Plictisit, si aproape mecanic dai spam la tot ce iti pica sub cursorul mouse-ului . Te pui on-line si atasezi un status stupid precum “Neatzzza” sau “La cafea”. Un coleg de facultate care parca te pandea sa apari se naspusteste asupra ta cu intrebari prea grele pentru ore asa de matinale:
Colegu X: Ce trebuie sa pregatim pentru labu’ de SPG?
Rapunzi tipic cu NUSH si bagi si un happy face ca sa fie convins ca a primit un raspuns sincer. Apoi te indrepti spre frigiderul din bucatarie. In calea ta calci din greseala pe telecomanda de la tunner care porneste accidental radio-ul. Afli ca a scazut euro. Injuri mental pentru ca esti platit in euro. Ajungi in fata frigiderului aproape gol. Iei cerealele naturale 100% cu vreo 50 de vitamine si cel putin tot atatea E-uri si le ineci in castronul cu lapte low-fat cu o denumire ciudata care aduce mai mult a interjectie. Aplici un camp de unde electromagnetice peste ele si le iei cu tine in fata monitorului. Cu o dexteritate iesita din comun rapunzi rapid la mailurile critice. Realizezi ca esti in intaziere. Iti iei hainele pe tine , 10 foi albe, un pix, iti atarni flash-ul la gat si pleci sper scoala. In statie te bucuri sa auzi ca pentru zodia ta ziua va fi una splendida dar incepi sa ai indoieli cand vezi ca 35-ul e suprapopulat. Ajungi la scoala. E numai saptamana a 5-a. Acum ajungi sa stii cam ce orar ai si reusesti performanta sa nu mai incurci laboratoarele. Te intalnesti cu niste colegi mai adormiti decat tine si va lamentati reciproc ca n-ati pregatiti nimic pentru laboratorul ce urmeaza. Orecum impacat ca nimeni n-a facut nimic intri si te asezi la o statie. Bineinteles ca ai vrea sa faci ceva in cadrul acestui laborator dar viata iti ridica in cale tot felul de piedici. Fie nu merge mouse-ul, fie nu poti sa te loghezi, fie nu gasesti indrumatorul. Cam asa trece jumatate de ora in care te intrebi unde se investesc banii de pe taxe in facultatea asta . Laboratoarele se scurg cu repeziciunea. Nu peste mult timp esti din nou acasa in fata monitorului LCD, super wide, mega-extra bright pe care ai platiti o mica avere dar care deja acumuleaza cimitire de pixeli morti. Dai drumul la o Enya in sistemul surround dar inloc de 5.1 auzi 5.2 pentru ca vecinul de la 1 tocmai a inceput sa-si laude nevasta cicalitoare. Dai mai tare si te pui sa programezi pentru infractorul care te plateste precum negrii si care te exploteaza mai rau decat un parazit intestinal. Din cand in cand iti mai aprinzi cate o tigara si cand simti ca nu mai poti mai intri pe mess sa vb nimicuri cu unul si altul. Suna telefonul. E maica-ta. Te intreba de ce nu mai dai niciun semn de viata. O anunti ca traiesti si aproape ca incepeti sa faceti conversatie dar cand incepeti sa discutati despre ce ai mancat sau cum a fost intalnirea de sambata cu colega aia o expediezi sub pretextul ca ai mult de lucru pentru scoala. Stii ca nu merita, la urma urmei e singura persoana care tine la tine neconditionat, dar asta e, te enerveza dadaceala. Programezi din nou mecanic, editezi, salvezi, normalizezi, testezi, optimizezi. Constati ca esti nefericit. Esti constient ca realitatea ta e compusa numai din lucruri lipsite de esenta care te seaca de semnificatie. Ai vrea sa poti sa te bucuri de viata mai mult. Sa citesi o carte, o carte adevarata de hartie, nu pdf-uri. Sa iesi in natura, sa calatoresti. Iti aduci aminte cat de mult iti placea sa pescuiesti sau sa umbli cate o zi intrega de unul singur facand poze. Acum esti inchis intr-un univers rece, impersonal in care visele nu isi mai au rostul. Cauti o solutie. Suni un prieten. Il chemi la un bowling. In 30 de minute esti intr-un loc galagios, supraglomerat si plin ambitii dar macar ai cativa prieteni langa tine pe care poti sa te descarci care sunt dispusi sa rada la glumele tale atat timp cat tu te prefaci ca le savurezi pe ale lor. Pentru o ora uiti de tot. Uiti ca ai n proiecte neterminate si uiti ca esti lipsit de sens. Incerci sa savurezi fiecare clipa dar luciditatea nu te lasa in pace. O inseli cu 2 beri. Acum viata pare mai roz. Ajungi acasa. Esti singur din nou. Nu se mai pune problema sa lucrezi pentru ca esti destul de ametit. Cauti un film interesant pe imdb. In 10 min il ai gratie conexiunii broadband si te asezi confortabil pe scaunul directorial acompaniat de o punga de chipsuri. Filmul incepe, tu esti tot mai adormit, dar nu indeajuns sa nu iti poti da seama ca iar nu ai facut o selectie atenta si ai luat o comedie romatica care te trimite cu gandul la X. Iar te enervezi. Desi au trecu mai bine de 7 luni decand relatia voastra s-a sfarsit nasol si irevocabil tu nu poti sa treci peste. Inchizi filmul, intri pe pagina ei de hi5, singura legatura inca disponibila cu ea. E comited. Pare fericita. Si-a pus poze cu ala cu care te insela cand inca mai era cu tine. Foarte bine dar asta nu o ridica mai sus de statutul de curva. Putea macar sa joace fair-play, sa nu te minta aiurea. Ati fi putu sa ramaneti amici. Daca ma gandesc mai bine ai fi fost dispus s-o ierti. Esti slab! Sti ca nu te enerveaza ca iubeste pe altcineva? Te supara faptul ca nu a fost corecta cu tine si te-a mintit. Ai fost un fraier, esti un fraier. Evident ca ai iubit-o. Daca nu ai fi iubit-o acum nu mai erai pe pagina ei de hi5 sa te automutilezi afectiv privind poze cu ei doi. Apropo pozele is penibile. Macar aici te pricepi. Mai sti cand ii scriai versuri. Cand plangea pe umarul tau. Cand iti spunea te iubesc. Cand faceati nopti albe impreuna? Inca mai ai periuta ei de dinti in baie? Arunc-o! Apropo cine ti-a spus recent ca te iubeste. Nimeni! Isus nu se pune ca el iubeste pe toti! Mai stii? E grav daca mai stii. Uita! Uita tot Da format! A, te intrebi daca o sa mai poti sa iubesti vreodata? Ce intrebare e asta? Normal ca o sa poti dar nu la fel, si nu acum! Gata! deja e 2. Treci la somn. Odihneste-ti neuronii! Vise placute! Maine te astepta o zi grea. Spala-te pe dinti intai, ia-ti pastila de colesterol si pune mobilu la incarcat. Vezi ca maine e ziua lu sora-ta. Ar fi frumos sa-i zici la Multi Ani! Poate ii trimiti un mail. Mai bine ii cumperi ceva. Sti ca e materialista si apreciaza. Acum dormi! Doar dormi!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!