poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 947 .



Letargia sinelui
personale [ Jurnal ]
Creșterea Babilonului

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [areopagus ]

2007-12-02  |     | 



Din greșeală am descoperit într-o agendă din facultate următoarele rânduri:
"Am 22 de ani și n-am ținut până acum nici măcar o agendă de însemnări, ce să mai zic de un adevărat jurnal! Mi-a trecut prin cap prima dată undeva pe la fericita vârstă adolescentină dar mi s-a părut apoi că e pueril și deja e prea tarziu. Tot timpul am avut senzația că fac lucrurile prea târziu...de parcă aș trăi cu un pas în urma propriei mele existențe.
Îmi aduc aminte că pe la 16 ani am vrut să fug de acasă și m-a convins frate-meu (expert în fuga de acasă!) că e deja prea târziu pentru asta. "Nici dracu nu te mai caută la 16 ani!" Era prea târziu și ca să fug de acasă...Prima dată când am fumat marijuana împlinisem deja 18 ani, deci era într-un fel prea târziu și pentru asta...De asemenea nu am reușit nici o dată, nici măcar o singură dată să imi petrec și eu o noapte polară la poliție, deși am încercat inclusiv să fur drapelul de la Tribunal. Tot timpul am făcut prea târziu tot ceea ce înseamnă esența zbuciumată a tinereții. Fac totul prea târziu! Cred că este vina părinților mei care nu au avut bani să imi cumpere drame filosofico-existențiale când eram copil. Precis e din vina lor! Toată letargia asta delicventă numai de la ei se trage! Și dacă tot nu au avut ei bani să mi lecumpere când eram copil, evident "mai târziu" mi le-am fabricat singură. Mă gândesc acum la lecturile mele juvenile, mai ales la "Romanul adolescentului miop"! Ce carte! Ce fascinație! Parcă mă aud: Vreau sa fiu Eliade! Eliade e idolul meu! Vreau un Eliade! Nu, cel mai bine e să fiu eu Eliade!
Nici nu am găsit un Eliade și nici nu am reușit să devin eu, în ciuda faptului că mă tundeam scurt, eram mioapă și purtam mereu pantaloni șifonați...dar eh, copilării! Cine ar mai vrea azi să fie Eliade? Nu m-ar înțelege nici dracu iar de încă o "Istorie a religiilor și credințelor" nu mai are nevoie nimeni...decât daaaacăăăă, daaaaaacăăăă se introduce un capitol special "Internet-God of all man kind"! "
Ce idei studențești...ce pesimism tineresc...ce agendă universitară...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!