poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1029 .



Abisul
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [St3ffy ]

2007-07-19  |     | 




In ochii fetei rasarira lacrimi…simtea trecutul,simtea durerea de alta data…simtea ca anii trecuti sunt iarasi aproape de ea…Pierduta in negura vremii fata increase sa uite tot ce i se intamplase, sa uite tacerea si nepasarea celor din jur…sa uite tot. Dar azi nu se mai uita ca de obicei cu ochii pierduti pe fereastra aproape sparta si nici nu mai privi chipul alb ce ii aprea in oglinda prafuita in fiecare dimineata….simtea ca azi se va intampla ceva mai important….si se intamplase…isi reinviase amintirile si asta o durea! Se ridicase din patul ei si cu pasi mici se indreptase spre masa…pe care gasise un album foto… Nu stia al cui este si totusi ar fi fost bine nici sa nu se inrebe…dar s-a intrebat si acum plange! A deschis albumul..si a vazut o poza veche…avea in jur de 15 ani cand mama ei ii facuse poza…in acea poza vedea o fetita care zambea si musca grabita dintr-o inghetata…era cu cirese…preferata ei! Nu a simtit nimic deosebit dar cand a trecut pagina…o valtoare de lacrimi a izbucnit din ochii ei imensi…era mama ei cu ea in brate si cu iubitul ei langa ea! Iubitul…da iubitul ei….singura ei dragoste! Dar mama ei zambea si ea zambea…doar iubitul nu zambea …el era trist...poate din cauza ca…si a inceput sa planga si mai tare! Incepu sa-si aduca aminte…cum era inainte…era doar un copil la 15 ani, nu stia ce e bine si nici ce e rau…nu facea diferenta intre viata si moare dar totusi traia fiecare moment la intensitate maxima…si multi o admirau pentru asta. Vedea cum soarele rasare pe cer in fiecare zi dar intr-o zi a vazut soarele in fata ei…s-a indragostit de Dragos…un baiat cu 4 ani mai mare,dar pe ea nu a interesato asta…si nici pe el. In scurt timp au devenit iubiti…si se iubeau mult pana el a vazut o alta fata, o alta Ileana Cosanzeana care zambea mai promitator si i-a rupt inima bietei fete…simtea cum lumea s-a prabusit peste ea…simtea ca vrea sa moara…ca nu mai are rost sa traiasca….Unui copil i s-a aratat prea repede adevarata fata a lumii…adevaratul labirint in care traim. Noroc ca mama ei a fost langa ea si a sprijinit-o, a avut mare noroc pentru ca poate pana acum era moarta. Peste 4 luni cand incepuse sa se mai linisteasca s-a mai intamplat ceva si mai oribil..de 10000 de ori mai groaznic…La ora 1 un politist i-a batul la usa sa ii dea veste ca mama ei murise intr-un accident. Fata cand a auzit a lesinat. Politistul a dus-o in casa, a ajutat-o sa se trezeasca si dupa aceea a intrebat-o daca are unde sa stea…ea a zis ca nu si a zis ca sta acasa…nu are unde si nici nu are motive sa plece de acasa. A plans toata noaptea si din cauza lacrimilor sale a inceput sa planga si cerul si sa lumineze bolta intuneata.A adormit 10 minute si a trezit-o un sunet puternic….cu ochii umflati de la atata plans s-a uitat ce este…era fereastra care se deschisese si se lovise de perete. S-a ridicatsi vrut sa o inchida dar un gand i-a fulgerat prin minte…ce-ar fi sa mor…numai am ce sa fac pe acest pamant. S-a ridicat in picioare pe pervazul geamului si picuri grele de ploaie o loveau in fata… vantul vulgar ii strangea pe corp camasa de noapte si o biciuia peste fata….sa uitat in jos si a vazut un abis imens in care ea avea sa sara….era parca o gaura in pamant care doarea sa o inghita….sa o devoreze…si-a luat avant si era gata sa faca marele salt la care spectatori erau negrul pamant si tristul cer…cand deodata a simtit o caldura pe spate…s-a intors si a vazut-o pe mama ei care o privea cu teama dar cu iubire in priviri….Ea s-a desprins de pervaz si a sarit in bratele mamei ei cu care a mers pe canapea si a adormit acolo in bratele protectote ale mamei ei. A doua zi intreba pe toata lumea daca au vazut-o p mama ei si toti se intristau si ii ziceu ca este sus in cer dar ea nu era de acord cu ei …le spunea ca a vazut-o aseara…si nimeni nu o credea…..Din ziua aceea fata a fost dusa la un sanatoriu de nebuni pentru ca isi iubea mult prea mult mama….si a trait acolo si inca mai traieste acolo…asteptand sa simta iar caldura si culoare in abisul din sufletul ei…asteapta sa moara si a fie langa mama sa…alaturi de ingeri!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!