poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1709 .



suflet- livada
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Angellus ]

2006-02-18  |     | 



n-am sa plec niciodata,iubito/ imi sopteau pasii umezi pe strada...da,da! sigur! ah,pardon, ce sunt acestea? cuvinte...da,imi amintesc, sunt chestiile acelea pe care imi placea sa ti le atarn de gat si de urechi, de-ti faceau noptile parfumate, si le asortam cu ochii si cu sentimentele, da, acum imi amintesc! si uite ca imi vin o groaza in minte. pe acestea le mai stii: te iubesc! haide, trebuie sa ti le amintesti, erau albastre cu pietre de suflet pe margini, ti le luasem de la un butic grecesc:,,to magazaki ti kardia mou". iti veneau asa de bine, cred ca de aceea le-ai si purtat cel mai mult...da, iti veneau bine...imi amintesc cum ai mai tremurat cand ti le-am adus, si iti era si frica sa le primesti, aveai privirea unui copil care inca nu e pregatit pentru si nu vede rostul bijuteriilor. dar cea mai draga cred ca ti-a fost acea brosa alba, cu doua aripioare de flutur orb. o purtai intotdeauna la spate, la incheietura umerilor cu visele…chiar tu mi-ai spus ca adesea o scoteai din raft in noptile in care eram trist si te inaltai cu ea.
cimitir de ingeri…intr-adevar, e un loc in spatele unui morman de aripi, in care ingerii se intorc la sfarsitul viselor, sa moara…
te iubesc, pui, vezi ca ti-am lasat in sifonier inca o bijuterie…,,n-am sa te parasesc niciodata”…poti sa o folosesti ca si curea, sa-ti incingi mijlocul sufletului cand o apuci pe drumurile tale, avand impresia ca stii unde mergi.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!