poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1463 .



Francmasoneria – manipulare prin juxtapunere!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [balosin ]

2005-12-06  |     | 



Francmasoneria – manipulare prin juxtapunere!



Jocul a inceput odata cu existenta noastra pe acest pamant omul si-a creat din nimic stapini ai universului sau, care sa-l apere de cataclisme si de tot ceea ce constientiza ca reprezinta pericole sau forte care il depaseau atat fizic dar si intelectual. A inceput prin crearea unor zei, aceste creatii impuneau practicarea unor ritualuri, aducerea de ofrande unor fiinte superioare omului care de fapt nu existau nici fizic nici spiritual decit in mentalul individual. Puterea de creatie a individului a evoluat in timp creandu-se mii de mutatii si evolutii diferite ale fenomenului descris anterior, dar una dintre ele care s-a remarcat prin eficienta de care da dovada aceasta - este francmasoneria. Intr-un anumit context din Romania unde coruptia si ilegalitatile se produc la cel mai inalt nivel punind in pericol insa-si siguranta nationala, probabil multi dintre oamenii care conduc la nivel politic si economic aceasta tara afland despre francmasonerie si doctrinele ei, vor decide ca e un mediu in care s-ar integra perfect. Mediul de afaceri prin natura lui iti impune o data cu intrarea in competitie anumite reguli multe dintre ele te ajuta sa devii pe parcurs un om lipsit de scrupule sa actionezi in interesul tau, a celor solidari cu tine, si a fiintelor din jurul tau pentru care mai nutresti sentimente placute datorita mediului familial care te-a format ca individ. Francmasoneria este o societate organizata, o Fraternitate, unde accentul cade pe cultivarea virtutilor morale, estetice, pe crearea unui caracter bazat pe principiul Adevarului. Accesand siteul www.francmasoneria.ro veti afla informatii detaliate despre fenomen, se vorbeste despre insemnatatea lor istorica iesita din comun, despre asumarea unor virtuti care nu pot fi probate, se afirma ca multe din evenimentele ultimelor sute de ani au fost gândite si proiectate de catre francmasoni, printre care:

a) Pe plan mondial: Declaratia de independenta a USA; Charta Drepturilor Omului; Revolutiile din Franta (1789), din Europa (1848-49) si din Rusia (1917); Unificarea Italiei in secolul 19; Intemeierea Ligii Natiunilor (intre cele doua razboaie mondiale) si a ONU (dupa al doilea razboi mondial); creerea statului Israel etc.
b) In România: Rascoala lui Horea, Closca si Crisan (1784); Unirea Principatelor Române (1859); Obtinerea independentei în urma participarii în razboiul din 1877 împotriva Imperiului Otoman; Aducerea regelui Carol I din fam. Hohenzollern in România (1866); Rascoala din 1907 etc.

In general gruparile care rezista in timp au la baza manipularea individului prin cultivari repetate, si informatii transmise acestuia care au ca obiectiv final constrangerea care sa duca la „întelegerea care îi va satisface mintea si constiinta ,, astfel el ajunge sa simta ca va fi avantajat de acel grup de mediul creat de insertia puterii, chiar daca realizarile de orice tip se axeaza pe compromisuri repetate, pe insensibilitate si durerea provocata in mod constient altora. Sa devii din bun mai bun, sa-ti întaresti personalitatea, sa-ti cultivi morala si spiritualitatea, sa-ti largesti orizontul mintii - sunt scopurile de baza ale Francmasoneriei. Masoneria cultiva principiul responsabilitatii si al moralitatii si îi încurajeaza pe francmasoni sa urmeze si în viata de toate zilele lectiile învatate în timpul ritualurilor. Una dintre doctrinele universale ale Masoneriei este "Fratia Omului si Paternitatea Lui Dumnezeu” (autoritatea parinteasca a lui Dumnezeu). Importanta acestui crez consta în aprofundarea celor trei dogme esentiale ale Francmasoneriei: Dragoste Frateasca, Ajutor si Adevar. Masoneria este, de asemenea, custodele traditiei initiatice. Datoria unui mason este aceea de a pastra si perpetua aceasta traditie, ceea ce constituie o responsabilitate uriasa.

Manipulare prin juxtapunere sau iluzia unei arme psihologice eficiente? Am observat de curand ca Francmasoneria a inceput sa ofere presei diverse informatii privind prezentarea statuara a gruparii. Teoretic oamenii din interiorul gruparii sunt si pot fi capabili aproape de orice daca citim citeva din ritualurile formarii unui lider francmason prezentate pe pagina oficiala de internet a gruparii. Te poate speria sau de-a dreptul ingrozi cand afli ca unul din testele la care va fi supus cel care doreste sa avanseze in grup este: ca acesta sa stea legat dezbracat 3 zile de un copac in padure, un alt test este ca acesta sa doarma impreuna cu un mort intr-un sicriu timp de trei zile, sau sa practice orgii sexuale cu mai multe femei inclusiv cu rude de gradul 1 in timp ce prietenii ii violeaza sotia, sau ca acesta sa consume droguri si bauturi alcoolice. Acestea sunt numai citeva din testele pe care le va trece practic orice francmason care doreste sa avanseze in cadrul gruparii. Probabil cand auzim sau citim asemenea lucruri ne incearca instantaneu senzatia de teama la fel ca in cazul descoperirii unor grupari diabolice sau a unor ritualuri satanice dar una din intrebarile esentiale este: Exista cu adevarat astfel de fenomene se produc astfel de ritualuri sau sunt informatii folosite in scopul de a manevra psihologic societatea, o implementare a unei forte care sa actioneze asupra institutiilor statutlui care pot fi influentate foarte subtil in decizii atunci cind se afla sub presiunea unor interese diabolice sau francmasonice? Exista cineva care doreste sa lupte impotriva unui astfel de fenomen sau ce arme pot fi folosite pentru denigrarea lui daca el insusi isi aloca anumite principii si ritualuri care atrag oprobiul public si se interpun moralitatii umanitatii? Aceasta grupare ca mai toate se axeaza pe manipularea psihologica indusa asupra individului odata ce el este constrans sa accepte o forta care a pus stapanire asupra psihicului sau, iar el devine consitent ca aceasta forta este mai puternica decit el, el nu va mai lupta se va resemna atunci va fi mult mai usor de controlat de manipulat. Sa nu uitam cu cita usurinta oamenii pot fi manipulati atunci cind se cred protejati de forte superioare, in urma cu cativa ani oamenii si-au depus economiile intr-o banca a religiilor infiintata de minti agere iar ea a falimentat voit. Este important ca noua oameni obisnuiti sa ne ramana un singur crez in Dumnezeu, un dumnezeu real nealterat de minti diabolice sau indivizi grupari sau societati care sa ne vinda locuri in rai sau in iad – nu-ti pot spune ce trebuie sa faci singur trebuie sa alegi.






.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!