poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1895 .



Vesti de la un Prieten
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Daniil ]

2005-11-16  |     | 



Vesti de la un Prieten
Pentru tine si pentru toti ceilalati care pretind ca ca sistemul e doar un cerc imens intr-o continua expansiune, adica pentru voi cei care credeti cu tarie ca in momentul in care nu iti mai pui intrebari ai murit... pentru voi... tind sa cred ca lumea inca mai exista.
Pacat ca te vei resemna, si vei lasa balta tot ce ai inceput... era frumos... poate prea idealistic visul propus de tine lumii...
"Daca ma intrebi ce am facut toata viata si daca as incerca macar acum sa nu te mai mint ti-as spune doar atat Mi-am mutat de colo colo cartile pe care le-am adunat ca sa pot ajunge aici in fata ta si a multora Tot acest travaliu nu l-am recunoscut nici eu insumi pana acum cateva minute cand mi-am dat seama ca degeaba ne ascundem de ce ne este frica.In definitiv e cel mai bun mod de a-ti construi existenta "(paragraf dintr-o scriere a fratelui meu)
Si totusi nu totul se rezuma la intrebare... vei ajunge intr-o buna zi cand intrebarile nu te vor mai ajuta cu nimic cand vei ceda sub presiunea lor si te vei oprii in ati mai pune intrebari... in acea zi vei avea toate raspunsurile pentru orcine te-ar intreba... cand ti se va intampla asta... sincer nu stiu ... stiu doar ca starea aceea in care detii toate raspunsurile se numeste Maturitate(alta decat cea fizica)... in aceea zi vei inghiti o bucata mare de moarte... asa ca sa ai ce gusta pana la 70 de ani... te vei plictisi de filosofie... si de scris si vei intra in afaceri,vei avea nevoie acuta de bani, si o nevasta "ca oricare alta"... sau pur si simplu in acea zi te vei Trezi asa cum vei crede dupa aceea si iti va arde de viata... vei fi prea obosit sa te mai gandesti la sistem pentru ca atunci vei sti cum sa il folosesti si chiar ti se va parea necesar.
Cand vei avea raspunsurile nu vei mai avea intrebarile...
cuvintele De ce? trag dupa sine pe:cum? pentru cine? care la randul lor trag dupa sine alte intrebari si altele si tot asa se creaza primul cerc al intrebarilor in jurul primei probleme dar in incercarea de raspunde la acestea vei mai gasii inca vreo 5-6 probleme nesolutionate care vor incepe si ele desigur cu ... De ce? care... dupa cum sti va ajunge in final la alt cerc si tot asa... atunci vei realiza existenta primului sistem iti vei da seama in scurt timp ca el nu cuprinde totul si ca la randul lui e o parte din alt sistem mai mare si la urma iti dai seama ca exista un sistem originar, cel care cuprinde totul .... care inglobeaza in jurul sau totul... Si asa se creeaza cel dintai trecut continu...
De fapt asa a aparut sistemul... in momentul cand omul s-a intrebat pentru prima oara,ca o reactie in lant la De Ce-ul initial. Omul a creat sistemul,sincer vorbind si tu ai creat sistemul...
O dimineata perfecta,dupa o noapte perfecta. O zi perfecta ….O sotie perfecta ,un copil perfect,O slujba perfecta cu oameni perfecti,dupa toate astea nu ii ramane sa spuna decat; ce viata perfecta ****
Nevoia de armonie, de perfect creaza o sinucidere in lant a personajelor din lumea pe care o guverneaza.
Iti pare desigur normal acest citat poate prea normal pentru un adolescent care in goana lui nebuna dupa raspunsuri si intrebari omite sa analizeze.
Perfectiunea este doar urmarea primului moment cand iti inghiti ficatul in sec... cand lucrurile nu mai incep cu De ce? ci poate putin bizar vor incepe cu... pentru ca... acest pentru ca va atrage dupa sine acel ... ca sa... si tot asa in lant vei ajunge la prima solutionare iar intr-un final vei inchide si De ce-ul initial. atunci ai perfectiunea sau multumirea sau oricum altfel vrei s-o numesti... ceea ce conteaza e ca ai toate raspunsurile...
Pentru cei ca mine care isi pierd timpul stand in fata unui monitor si explicandu-ti cum apare intrebarea si raspunsul, pentru cei care nu sunt dispusi sa admita existenta vre-unei intrebari sau a vre-unui raspuns si pentru cei pentru care realitatea nu e nimic altceva decat o alta iluzie nu pot sa spun decat
Noapte Buna!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!