poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1308 .



Am usa inca descuiata
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [O Straina ]

2005-11-11  |     | 



Am lasat in camera mea,pe noptiera...acel simplu TE IUBESC pe care mi l-ai spus cand ai incercat sa pleci din viata mea...Si acum mai sta sub acele pafuie foi arse pe margine...acele foi care urmau sa devina un grimoar...am rasfoit acum,dupa ani si ani,acel vechi caiet ingalbenit al carui titlu abia se mai vede:"Un trandafir pe calea mea cu spini..." si mi-a cazut o foaie pe genunchi...Se vedea clar ca nu mai stiam de unde sa iau toate aceste minunate cuvinte...memoria mea se umpluse intre timp cu fraze din romanul pe care incepusem sa-l scriu pentru a uita ca exista acel caiet pe noptiera...Mi se parea atat de ciudat ca nu imi mai aminteam de tine...Si cand am recitit "O iubesc cum nu am mai iubit pe nimeni pana acum" mi s-au zarit lacrimi in ochi.Ca un fulger a fost imaginea chipului tau surazand langa mine...Am intins instinctiv mana catre sine...Si abia atunci mi-am dat seama ca defapt nu erai acolo...Oare te-am iubit vreodata?
Stau cu capul plecat gandind!De ce nu te-am mai cautat ca sa iti spun ca te-am iubit mereu?Am gresit tacand...iar tacerea doare mai tare decat orice vorba...Te-as cauta acum dar nu cred ca mai esti aproape...asa cum ai fost odata...
Am inchis caietul si sunt decisa sa nu il mai deschid niciodata.Uite...e scrisa pana si ultima pagina in el...Si stiu cat de mult m-a durut sa pun capat acelor randuri care ma faceau sa mai sper ca poate vei veni vreodata sa ma cauti...Pana si usa casei mele a ramas descuiata de atunci...

Dar...ce rost mai au regretele...Ai rupt cuvintele din minte...le-ai pus pe foaie...si mi le-ai dat...Atata tot...Si ai plecat...iar azi mi-e atat de dor de tine...
Si poate nu va trece multa vreme pana cand voi deschide iar aceste foi...dar in zadar caci nu mai esti aici...
Zboara...Spirit invaluit de mister...te astept si la mine...
Am usa inca descuiata...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!