poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1255 .



bietii supusi
personale [ ]
despre aripi

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [goth ]

2005-10-31  |     | 



Si daca ingerii au aripi, calde si moi, inseamna ca pot zbura... da, pot zbura, chiar si din viata celor pentru care au aparut. Astazi a murit ideea. S-a dus la ingeri. Ingerul si-a luat ideea si a plecat de la mine. Si m-a lasat pustiit...Mi-e frig...nu mai vad nimic, cred ca am orbit. Cand lumina ma orbea, eram suparat pe inger."lasa-ma, lasa-ma sa vad pe unde merg!"-ii spuneam, revoltat, nestiind ca de fapt acea lumina nu ma orbea, ci chiar imi incalzea viata. Acum , ca lumina a apus, sunt iarasi trist.
"vino inapoi, inger drag..." Il tot strig, dar ingerul meu si-a luat ideea si a plecat de la mine. Atat de gol, atat de... Offf, Anima Mundi...Medicina Animi...Offf, ingerul meu...
Ochii mei au fost inchisi de mana ta, de mana ta care ma mangaia clipa de clipa. Fruntea mea rece a fost sarutata de buzele tale calde, pe ultimul drum... Pamantul fara suflet ce-n bulgari se topeste iti tot va spune vesnic cand eu n-o sa mai fiu...Inger, Omul te iubeste! ..dar va fi prea tarziu.
Lacrima cade in neant. Clopotul vechi al catedralei suna sfarsitul. Orga cea gotica suspina surd...Bocet, jale, suferinta, doamne, cate ecouri aud... Si toate ecourile ma plang. Tu, inger cu aripi calde si moi, tu ai plecat cu ideea ta. Si unde mergi? De cine ai grija? Cui luminezi?
Macar de-ar sti Dumnezeu... as putea vorbi cu el.
Hai ingeras, vino inapoi...sau macar lasa-mi ideea! Daca eu am murit, macar speranta sa traiasca.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!