poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1735 .



Cum se impaca ziua de azi cu cea de ieri?
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [nimeni ]

2005-09-23  |     | 



Cum se impaca ziua de azi cu cea de ieri?
Azi-la munca, ieri-pupam o mana de mort care nu voia sa incremeneasca. Drept pentru care batranele au socotit ca se cuvine sa impunga trupul cu o andrea si sa puna in scriu (spre paza?) un facalet. Apoi au tamaiat, au jelit in versuri si si-au povestit. De toate. Amintiri despre ea, amintiri despre ele, amintiri despre altii. La usa s-a facut coada mare, pe masa s-au strans flori, rupte mai apoi pentru a nu ramane drumul nepresarat. Cand s-a iesit din casa, soarele s-a ascuns o clipa si vantul a batut. Batuse si cu o seara inainte, cand sora spune ca ingenunchiase, cerandu-i Domnului sa-i ierte moartei pacatele. A batut si la intrarea in biserica si mai apoi buna parte inspre cimitir. Oamenii s-au tinut strans inlantuiti in buchete de cate trei-patru. Masinile si-au aprins farurile, rascrucile si-au primit obolul de bani culesi in vanzoleala de tigani. Slujba la groapa, pamantul aruncat, plansul inabusit si apoi hai sa o pomenim. Mai multi oameni acum, decat la nunta...asa spuneau unii. La cantina a fost frig, dar alaiul a venit intreg, mancand incotosmanat si alegand ce-ar putea duce copiilor acasa. Sau cainelui.
In noaptea aia mi-a fost frica. Nu cred sa fi visat totusi ceva. Pana sa adorm m-am intrebat daca frica va ramane acolo sau ma va insoti la Bucuresti... E intuneric acum. As putea pleca si nu cred ca m-ar urmari nici un mort. Pentru ca desi a calcat pe strada mea, l-am lasat in satul in care s-a cununant si-n orasul in care a avut copii. Aici nu-mi amintesc sa fi avut ceva. Si poate e mai bine asa, fara amintiri.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!