poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 839 .



Reflecții minore (29)
personale [ ]
Aforisme

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Danaia ]

2019-04-01  |     | 



Despre (in)competențe afective

Unii nu vor experimenta niciodată iubirea ca taină, în mod constant ei luând în derâdere actul intimizării.

Mult prea adesea s-a exagerat rolul stimulilor externi în declanșarea anumitor trăiri, aceasta în detrimentul propriilor structuri cognitiv-afectiv-instinctuale ale tale ca receptor. Astfel, adesea experimentăm stări-pasiuni-miracole-patimi-obsesii-căderi în abisuri pur și simplu din cauza noastră, iar nu a „exteriorului”. Mult mai la îndemână însă ne este a da vina pe ceva-ul din afara noastră, mai ales atunci când intuim un inevitabil oprobriu public.

Despre habitate

Așază-te lângă Dumnezeu și nu-i mai nesocoti Dragostea!

Habitatul specific al unora este derizoratul moral.

Despre simptome

A rosti minciuna ca pe adevăr, iată o altă probă a demoni(a)cului din om.

Despre mărimi

Întregul unora se reduce la ciopârțitul sfert dintr-un sfert.

Despre continuitate

Expansiunea universului se produce după modelul gândului afectiv, cultivat cu noblețe și convingere maxime. Altfel spus, Viața nu poate fi concepută în afara Iubirii.

Nicio materie (neînnobilată) nu poate garanta expansiunea universului.

Despre distincții (fine, dar) necesare

Dumnezeu nu funcționează conform principiului orgasmului periferic. Dumnezeu este un elitist, fără a aluneca însă în acte discriminante.

Pseudonimul / masca nu va intra niciodată „sub incidența” Botezului!

Despre acte pseudodemiurgice

Să-ți faci chip, să te autozidești punându-ți o mască, trimițând-o în lume. Să ai imediat pretenția de a-ți găsi interlocutori, chiar partizani, destinul propriu, paralel cu cel pierdut în memorie!

În pofida principiului complementarității, un Întreg nu poate rezulta dintr-un-mare-plus și un-mare-minus. ʽDumnezeu și Diavolulʼ reprezintă pură dihotomie.

Despre bunul-simț

Nicio minte înțeleaptă nu va breveta vreodată jocul-joaca cu Sufletul.

Despre bunele-instincte

De unii vei simți firesc nevoia de a te atinge ca de un acoperământ sacru, de alții – să fugi ca tămâia de dracu.

Despre „a-și face de lucru”

Unii își fac din „1 aprilie” profesia favorită, uitând ca 1 aprilie e doar 1 zi, într-un calendar convențional. Morala: să nu ne ocupăm cu 1 aprilie ! Putem fi, de exemplu, constructori! Chiar muncitori cu ziua! Nu (muncitori) cu ziua de 1 aprilie!








.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!