poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2092 .



Exercitii de meditatie
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [tunaru ]

2014-12-31  |     | 



- Spovedit și cuminecat, înseamnă de fapt dobândirea stării de nou născut.
- În fața omului, în viață, stau numai două drumuri: unul care urcă permanent și altul care coboară permanent; unul care escaladează un munte iar un altul care pare mai ușor dar care coboară continuu!
- În fiecare zi ne străduim să îndopăm cât mai bine pântecele, să ne ghiftuim si apoi ne plângem că sufletul nostru nu mai ajunge la ideea de zbor.
- Nici mânia nu lucrează dreptatea lui Dumnezeu, nici poftele nu ne arată drumul drept în viață.
- Doctorul nu vindecă bolnavii fără voia lor. Nici Dumnezeu nu-i mântuiește pe oameni cu sila.
- Dumnezeu, ca principiu Creator transcedental, este imposibil de perceput de mintea sau cu simțurile omenești. Este iubire dar nu numai atât, este foc dar nu numai atât, este duh dar nu numai atât.
- Am întâlnit oameni care sunt în stare să dea sfaturi și lui Dumnezeu iar de primit nu mai primesc de la nici un om.
- Sunt mulți oameni bogați, nefericiți și dezamăgiți de propria lor bogăție dar și mulți oameni săraci pe care Dumnezeu i-a îmbogățit cu harul Său.
- Ce este omul mai mult decât o reflexie efemeră a universului în care trăim?
- Fiecare om a primit din partea lui Dumnezeu unul sau mai multe daruri; tragedia se produce atunci când omul nu și le descoperă și le duce cu el în mormânt.
- Lumea ca mister al lui Dumnezeu nu poate să încapă în nici unul din conceptele noastre omenești.
- Știința nu contrazice Biblia ci o confirmă. Știința se târăște în urma Bibliei și nu invers. Cine încearcă să facă apel la argumentele științei pentru a descoperi dacă există Dumnezeu, nu face altceva decât să se sprijine de umbra unui copac pentru a-l tăia sau a-l căra în spate.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!