poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1160 .



Doruisme.
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Drajen ]

2012-08-04  |     | 



Ramificații în plan ideatic a lucrurilor simple, brainstorming pe bază de șuvoi metronomic al inimii, mecanism de reproducere și direcționare a nuanțelor nonșalante, oglindă a timpului. Compresie venită cu drag din cărămizi și ofidieni. Un stil singular.



A vedea cu ochii mei.
Ochiul meu salută oblăduirea-și carnală, manifest de respect grațios al eului, plasându-se vectorial pe orbita șederii întinse pe toată suprafața nevăzutului. Acest neatins magnetic din vârful văzduhului, imparisilabic labil al realității orizontului este descoperirea noului, ajustare la nor și pasăre, inversări ale versului uman.

Copacul.
Prin copac eu înțeleg o tendință spartă a adevărului de a-și vitrifica vreascurile potrivnice ca printr-o bombă H, simbioză de realitate accelerată în flux continuu cu reverberațiile bine-calculate ale electronilor esențiali, transportând viața din fiecare materie, tăcerea în fiecare poezie nescrisă, noaptea prin fiecare pământ perfect. În alte cuvinte, o sinceritate pitorească folosind transcendența picăturilor de ploaie ca Sfântă Uniune a unui capăt infinit, o floare vitregă.


A trăi, exercițiul imaginativ al fulgerului.
Prin codificarea la substantiv a lucrurilor statice eu înțeleg o comoditate ritmică, izvorâtă aproape nocturn din trăirea animistă, un soi de paloare avidă după putere a neființei, a darwinismului caucazian închistat intertextual într-o materie nesolidificată cum ar trebui. Dacă quarcii nu și-ar ameliora căzăturile în alegeri paradisiace ideale, atunci viața ar muri de la început, nu altfel. Ce dracu, doar quarcii au personalități multiple. Pentru ei, o alegere cauzală este redusă la relativitate, la a-fi-sau-a-nu-fi-ul dedublat, catalizator natural al referinței. Quarcii pot fi doar acel Dumnezeu lipsit de opțiuni, care nu se pot inventa singure, încă.






.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!