poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 492 .



11 sept
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [curiosu ]

2010-09-11  |     | 



aniversararile exista fie ca vrem, fie ca nu; ele exista si ne trezesc amintiri, amintiri placute sau mai putin placute:)mie ziua de astazi imi aduce aminte de ceva frumos, de un sentiment ce nu l cunosteam pana la nasterea acestei aniversari. 23 luni. atat a trecut de cand energia mea a inceput sa existe, sa se nasca, pana atunci ..hai sa spunem ca am fost insarcinat (gravid) cu sentimentul acela si l am nascut pe 11 oct 2009. atunci imbratisarea, sarutul, feelingul a capatat o definitie prin emotie.au fost lucruri frumoase, puternice pe care nu le am sa le reneg niciodata pt ca ar insemna sa fug de mine, de sufletul meu de atunci. ma felicit si ma pup pt ca am avut sansa sa simt acele lucruri...ce vine dupa ele, ce va fi..ehe..stiu ca acolo sus nu mai ajung, dar nu conteaza,chiar nu conteaza pt eu am fost acoolo, stiu cum este si doresc ca toata lumea sa ajunga acolo. e grozav sa fii sus, sus de tot, la fel cum e grozav sa fii jos.au atata sens ambele senzatii, ambele trairi incat daca ajungi sa nu te mai temi de intuneric vei vedea ca lucuricii exista.
imi este dor de frumos cu toate ca este langa mine, practic este in mine; tot ce trebuie sa fac este sa l las sa iasa; am inceput sa l las sa si iteasca ochisorii si rezultatul este uluitor; ce simplu a fost sa fac asta, cat de greu parea cand cautam argumente gen 1+1=2..nu,nu toate lucrurile si mai ales emotiile si chemarile sufletului pot fi cuprinse intr o operatie matematica stricta.
aniversam nasteri si inmormantari.
asta mi da dreptul sa mi spun La Multi Ani !






































.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!