poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1927 .



cretin mai sunt...
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [valni ]

2010-06-20  |     | 



… când încerc să scriu cu sufletul. voi scrie cu picioarele și ce-mi vine în minte. am văzut că se poartă pantofi plusați, frânturi dintr-un vârf de peniță modernă, sicrie, coțofene și masculii lor.
- sărut - mâna coane cuvânt. te voi lua la smotocit și te voi pune claie peste grămadă în cutia poștală găsită la întâmplare pe o stradă cu pilangii, la buticul din colțul gurii, ca să nu zic de la botul calului.
- salutare și noroc, răspunde un șmecher din gașca de cartier.
mă dau de ceasul morții să mă concentrez ce să cer de băut. mă uit chiorâș către căruțașul din Romlux și mă bat cu mâna pe burtă. bravo,băiete! ai pus-o de mămăligă. se încruntă la mine, unul din cartier, ce are motor de tăiat lemne.
- auzi, vrei un coșciug de stejar, brad sau pefele…
- de ce, trăiți-ar familia?
- „să mor în chinuri” de nu te fac!
și m-am făcut că plouă. cum? am turnat juma din paharul cu băutură pe lângă buza de jos. și m-am udat… tot.
am dat fuga la redacție și am citit câteva texte recomandate și din cauza băuturii vărsate pe partea bărbătească am făcut o constatare. cretin mai sunt…
mi-am așezat tastatura și mi-am schimbat pantalonii cu unii mai jegosi decât ai celor din cartierul tăietorilor de scândură pentru sicrie.
am palmat o țigară și am răsturnat pe gâtlej o cană de… ness. deja vedeam steluțe verzi și am constatat că pot să mănânc și semințe, să scuip cojile pe trotuarul ce-l va mătura angajatul de la primărie, că pot să scriu nimic cu înțeles, așa ca să nu adorm și poate că, tot așa, cineva va găsi mare scofală în fărâmițele, firimiturile, fracțiunile, în tot ce începe cu f…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!