poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2261 .



Scrisoare intredeschisa
personale [ ]
nu are

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [viorel-dona ]

2010-05-18  |     | 



Domnului VM,
cel tanar si ferice.
Sunt nascut la 2 august 1950, asta presupune ca numai sunt tanar
Pentru ca sunteti o persoana cu experienta si cu rabdare(adesea) va adresez in acest fel, cu toate ca nu voi primi un raspuns, un sir de intrebari la care nu gasesc explicatii si poate , asezandu-le pe hartie voi reusi sa ma luminez.
In drept exista notiunea de sanctiune a unei incalcari a legii, sanctiune care , de regula, cuprinde
-motivatie
-cuantificare a pedepsei
si in instructiuni adiacente legilor se dau si norme metodologice de aplicare.
O prima intrebare la care nu am primit raspuns cu toate ca am adresat-o la doua persoane diferite(nu am primit niciun raspuns) este: sanctunea are o limita de timp sau exista u cumul de cerinte, cuantificat, care sa duca la ridicarea ei?
Neexistand aceste precizari, liberul arbitru isi poate face de cap.
Faptul ca am mentionat catre o anumita persoana o insiruire de "stimulente' acordate de dumneavoastra v-a determinat sa ma sanctionati(sub acoperirea regulamentului) adica in litera legii dar nesocotind spiritul ei.
Ati facut o referire, undeva, la "membrii onorabili" ai acestui site. Exista o impartire intre cei ce posteaza aici, ca ONORABILI si NEONORABILI?
Cine acorda calificativele si in ce mod?
Va pot enumera (concret) atatea comentarii de mahale, cuprinzand cuvinte triviale, unele greu de scris pe litere, care nu au dus la sanctiuni, va pot enumera(cel putin doua cazuri) de oameni cu cate doua pagini deschise, va pot enumera plagiatori.
Princiala mea intrebare este:
Ce conditii de timp trebuie sa indeplinesc sa-mi fie ridicata sanctiunea?
Am renarcat modul elegant in care adresati cuvinte grele sau modul abil in care evitati raspunsurile concrete.
DACA, voi primi un raspuns,
sper sa nu fie jignitor si nici nebarbatesc, ascuns sub termeni generici, sub fusta "doamnei regulamet"
Atenntionari sub forma amenintarilor am mai primit. Sper sa nu o faceti si dumneavoastra ci sa-mi raspundeti onest.
Poate ca regulamentul va permite sa ma sanctionati din nou si eu nu voi avea nici un mijloc de a ma apara.
Am incercat sa obtin raspuns adresand mail-uri unora din conducere dar, e posibil, ca ele sa nu fi ajuns la destinatie, tinand seamade faptul ca sunt mai putin priceput la folositul computerului.
Daca ati citit tot ce am scris aici va multumesc pentru rabdare.
Daca imi si veti rasunde va multumesc anticipat.
Daca raspunsul asteptat va cuprinde si datye concrete privitor la modalitatea de a-mi fi ridicata sanctiunea, adresez aceleasi multumiri.

Cu tot respectul celor 60 de ani ai mei,
Viorel Gongu

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!