poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2145 .



Divinitate
personale [ Gânduri ]
un gand mai presus de Tine

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [JD.Atthena ]

2010-04-30  |     | 



Se zicea candva ca e un timp potrivit pentru oricine…doar trebuie rabdare… dar cine a calculat asta? Daca eu in sine nu mai am timp sa las in urma?...Si azi inca e un timp pentru mine….restul nu mai conteaza?... Poate doar cei care inca imi mai simt lipsa…inca ma suna, si cei carora le mai pasa daca astazi adorm…si maine mai respir inca o cantitate remarcabil de mica de oxigen in comparatie cu dioxidul ce-l inhalez cu succes…Dar e o lume prea plina cu niste “ei” fara folos…iar cei care au facut ceva ce schimba multe ….azi nu mai sunt… Unul din telurile mele e sa ajung la tine divinitate…sa te-ntreb cu ce drept imi calculezi secundele de teama….fericire sau agonie… Sa aflu sistemul algoritmic al crearii unui om simplu…Sa invat cand trebuie creat un rege…si cat de suparat trebuie sa fi incat sa creezi un vagabond… Indiferent de alegerea facuta…azi un om inteligent a murit…din acelasi oras in care stau acum…extrem de cunoscut printre cei de aici… si oare cati oameni la fel de buni s-au dus…doar azi?...sa nu luam in calcul nici macar saptamani…ar fi prea multe intrebari fara raspuns…pentru ca Tu nu raspunzi niciodata … Si multi s-au dus…fara sa arate ce stiau sa faca…. Pentru ce?... Iti creezi acolo undeva un complot divinitate? Ne-am obisnuit cu asemanari dintre Tine si NASA…. Va tine-ti oamenii buni ingraditi…fara scapare…intrun loc stramt…oferindu-le paradisul…insa fara sa ascultati vreun raspund din partea lor…oare nu cumva ar prefera sa fie cersetori in libertate decat printi in regate inchise?... Si-ar fi bine sa nu uiti…ca cineva trebuia sa aleaga si daca Tu existi… daca Tu iei decizii… Ar trebui doar sa intelegi ce inseamna durerea si pierderea unui om care inseamna totul pentru tine…dar nu sti asta! Si stii de ce? Niciodata nu ai vrut sa vezi ce inseamna sa iubesti intens un cerc strans unit…ai preferat sa spui ca iubesti egal o-ntreaga mare comunitate… Si desi se zice ca esti atotstiutor… nu stii cum e sa traiesti doar printre unii…pentru ca esti ocupat cu toti… Insa doar pentru cateva secunde…stai doar cu cativa… pe rand… caci timp ai pe nesfarsite… iubeste-i cu toata puterea ta…si fi pregatit in orice moment sa le cedezi locul in cazul in care ramane doar o cale de a deschide si maine ochii… inchide ochii si intelege o clipa… si lasa-ma sa te acuz ca ma urasti in durerea din ziua cand ti i-am luat de langa tine fara rost… si simte golul sfasietor… caci el s-a dus…insa tu ramai sa duci totul mai departe…fara un sprijin… si totul …doar pentru egoismul meu….

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!