poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2440 .



Destinul e în fund
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-10-31  |     | 



Așa. Bea și lasă zațul pe fund. Ai băut? Stai așa. Dă ceașca încoa’ la mine. Buun. Acuma bagă degetul mare și pune-l pe fundul ceștii. Apasă. Gata. Ia să vedem. Se face că pleci într-o călătorie. Nu apare dacă e foarte lungă. Dar apare un cal alb. Asta înseamnă călătorie cu happy-end. Trebuie să te pregătești de o călătorie. La capătul ei vei întâlni pe cineva. Apare un bărbat, îmbrăcat în negru, înalt, slab. Nu pot să-i văd fața. Are mâna întinsă către căpăstru. Semn că o să fie acolo când ajungi la capătul călătoriei. Mai apare o floare. Floarea nu spune prea multe. Eu zic că simbolizează puritatea. Are multe petale. Negre. Poate să însemne și iubire. Bărbatul apare înconjurat de unele puncte de zaț. Punctele astea înseamnă că pierzi bani. Probabil de la drum. Asta coroborată cu calul alb poate însemna drum lung. Spune, te pregătești să pleci în vreo delegație? Nu ți-a zis nimic șefu’, că mie-mi apare călătorie. Acuma pune degetul arătător pe peretele ceștii..așa …și pe ăsta dincoace. Buuun. Ia să vedem. Apare un deal. Înseamnă bani. Poate că o să dai peste un tip bogat. Vedem mai încolo dacă e sincer și frumos. Fundul ceștii nu e foarte întunecat. Am uitat asta. E bine, nu ești cu moralul la pământ. Mai bine chiar, în scurt timp vei avea o mare bucurie. E asta de la capătul călătoriei, sunt sigură. Uite aici. Vezi? O pasăre. Cum nu vezi. Lasă că văd eu. Pasărea înseamnă veste. Vei primi o veste. Poate de la bărbatul ăsta. Aștepți o veste, o scrisoare, un mail ceva? Cum nu știi? Nu știi dacă cineva vrea să îți trimită o veste? Să vedem ce fel de veste. Pare veste bună. Cum de ce. Că așa văd eu. Pasărea e pe contur negru. Nu înțelegi. Ea e pe contur negru, deci e albă. Alb aici înseamnă veste bună. Îți spun eu. Toate se leagă favorabil. Simt cum ți se schimbă viața. Ooo! Asta e foarte foarte important. Ia uite aici. Vezi? Inelul ăsta. Ce-ți spuneam. Schimbare. Și încă una majoră. Mai pune degetul ăsta puțin aici. Nu linge zațul. Stai puțin cu el așa. Da. Asta confirmă. Deci. Faci o călătorie cam lungă. Dar care îți va schimba viața. La capătul ei vei întâlni bărbatul vieții tale. Nu pot să văd dacă este frumos, dar din imaginea generală pare foarte chipeș. Te așteaptă și curând îți va da o veste. Una foarte bună. Pe care o vei primi fără rezerve. Are bani. Mulți. Fetiță, poți să-ți faci bagajele de pe acum. Lasă. Nu-mi mulțumi. Fericirea de pe chipul tău e răsplată destulă. Sigur că poți. Du-te și spune-i că mâine bagi divorț. Nu e pentru tine. Vezi, mai uită-te o dată. Acesta e omul care te va duce în brațe toată viața ta. Te pup. Auzi! Sună-mă să-mi spui ce-a zis că vrei să divorțați. Te aștept mai bine la o cafea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!