poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2405 .



O IUBIRE DESTRAMATA 1
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2009-09-28  |     | 



partea 1


O IUBIRE DESTRAMATA 1


Era inceputul luni mai ,eram plictisit de viata si de tot ce se intampla pe langa mine.Cu putin timp in urma statusem cu o fata pe care o cunoscusem la cheful unui prieten , dar care nu cred ca avea vreun gand sa stea cu mine.Era mai mica decat mine cu 10 ani si era si minora ,si dupa o scurta relatie de 2 saptamani la o intalnire de 1 mai pe care o planuisem impreuna m-a lasat balta . Ea iesind cu altu mintandu-ma ca ne vom intalni in parc ceea ce nu s-a intamplat. Si asa stand pe banca la poarta cu niste prieteni si cateva fete ,vine intr-o seara o prietena cu o fata pe care eu sincer nu o cunosteam ,desi fiind din sat cu mine. Eu care venisem dupa o dezamagire nu aveam chef sa pot indraznii sa ma bag inseama cu ea,ci am inceput cu niste prieteni sa o luam la baza.Eu mai indraznet si ne mai vrand nimic de la viata am luat-o cu dume ca este fata de la oras si ea zicandu-mi ca este din cartierul rovine ,eu ii ziceam ca a venit cu fite din rovine. Asa ca vazand fata ca o luam la baza ,dar tinand mult timp la baza, a luat-o pe cea cu care venise si s-au dus la un bar ,eu ne mai urmarind nimic, am ramas cu prietenii sa ne continuam sa terminam o sticla cu bere. Si asa a venit sambata ,eu cu prietenii am plecat la discoteca,si stand eu asa si uitandu-ma in jur vad cum langa mine apare o satena tare ,cu ochii caprui,fermecat de frumusetea ei nu am realizat pe moment cine era .Era aceea fata care cu cateva serii in urma ne bazaisem la poarta cu aceeasi prietena a ei,prietena ei avand alta treaba si ne avand cu cine sa o lase a venit la mine stiindu-ma un baiat de treaba ,era super imbracata ,avea o camasa descheiata la doi nasturi si cu niste pantaloni stramti pe picior cu parul strans in coada care ma daduse lat atat pe mine cat si pe cei din disco. Ne vorbeam,ne zambeam si unul altuia suferintele ni le spuneam,caci si ea trecuse printr-o experieta asemanatoare cu a mea,si am incecat pentru o clipa de durerea din sufletele sa uitam si sa ne distram. Toata noaptea am dansat impreuna de parca ne cunosteam de multa vreme, ea bagand in boala pe toti din discoteca cum dansa si cum se rupea in figuri ,iar eu ne mai dansand niciodata cu o fata intrasem in vraja ei si ma distram cu ea,am iesit pe afara plimbandu-ma cu ea. Dar mergand pe principiul ca si ea va sta cu mine doar in aceea seara am ramas distant,si intrand din nou in disco toti s-au luat de mine sa le fac cunostinta cu ea. Dar in seara aceea parca DUMNEZEU imi spunea stai cu aceasta fata nu o lasa sa plece de langa tine ca nu vei regreta,si asa s-a intamplat toata seara am ramas impreuna si ne am distrat uitand de toate necazurile din vietile noastre. Prietena ei ne mai venind am dus-o eu acasa,nu gandeam ca o voi mai intalnii vreodata,si ca langa mine v-a fi aceasta fata,bucurandu-ma ca a fost o seara minunata in care m-am distrat cu o fata minunata,asa ca ne am despartit cu un sarut pe obraz,un sarut oarecare . Intrebandu-ma tot drumul pana acasa daca a fost un vis sau o intamplare adevarata.

Apoi a ramas sa ne intalnim la liceu la ea , in liceul Matei Basarab,ca vruia sa-I dau eu o poza care o facusem prin discoteca ca eu faceam poze pe atunci in disco, cu ea si fostul ei prieten. Dar parca era un facut de fiecare data cand ma intalneam cu ea uitam sa caut poza sa io dau, asa m-am imprietenit si cu cel mai bun prieten al ei atunci poreclit Musca, care era coleg cu ea si care ii era drag sa o vada cu cineva ca stia ca sufera dupa fostul ei prieten. Asa ca el incerca sa ma apropie de ea sa nu o mai vada suferind dar si eu in aceea perioada nu vedeam in ea decat o simpla fata caruia ii trebuia aceea poza draga si pe care eu o puteam ajuta,nimic mai mult. Dar dupa cateva zile in care ne am intalnit dupa ore pana ea astepta autobuzul spre Simnic ca de acolo era,impreuna cu Musca am planuit sa mergem toti 3 in parc intr-un weekend. Asa ca ne am intalnit pe 11 mai 2003 la gara si ne am dus in parcul Romanescu ,ne am plimbat pe acolo am facut poze am discutat in timp ce ne plimbam,apoi ne am retras la O terasa, la debarcader unde eu am avut pretentia sa stam sus pe terasa, sa vedem lacul caci era o zi superba si lucea superb soarele in el. Aceasta zi a devenit pentru mine ca o zi de nastere, o zi in care aceasta fiinta minunata mi-a devenit prietena. Timpul va trece dar aceea clipa va ramane mereu in sufletul meu, in mintea mea. Anii se vor scurge asa usor si acele fotografii mereu de aceste clipe frumoase imi vor amintii, lacrimile pe obraz imi vor pornii si imi vor aduce aminte de aceasta fiinta ce mereu o voi iubi. Ne am asezat la masa , dar uitai sa spun ca si de data asta era imbracata la fel cum venise in dicoteca ,ca si atunci si acum ma vrajise total, si am comandat.Am luat o prajitura de fiecare iar pentru ea un suc iar pentru noi o bere, am mai stat de vorba si la bazaiala pana am terminat de baut apoi am plecat sa vizitam animale si dupa acasa.

A urmat sa ne mai intalnim cand pot dupa ore cat timp asteapta autobuzul spre Simnic. Cand puteam ,mai ales cand eram tura intaia de la servici ma duceam pe fiecare zi sa o vad sa vorbim macar 5 minute ca incepuse sa-mi intre la inima ,desi era o fata copilaroasa si baietoasa si eu nu mai aveam chef sa mai stau cu cineva care nu ma intelege, ca eu vreau ceva mai mult de la ea.

Si a urmat o zi care nu o voi uita niciodata,era intr-o sambata 24 mai pe care eu am inceput-o de dimineata la ora 5 ,plecand la servici .Era o zi racoroasa de parca prevestea ca ziua v-a fi posomorata,atat din punct de vedere al vremii cat si sufleteste pentru mine.dupa ce am terminat serviciul ,m-am intalnit cu Musca pe la 15.00,dupa ce ne-am plimbat fara nici un ban in buzunar ,o trista presimtire mi-a intors ziua pe dos ,lacrimi in ochii au inceput sa-mi apara si sufletul sa mi se intristeze.

Gandul ca pe cea pe care incepusem sa o iubesc si care mi-a intrat in suflet,chiar daca ma iubeste o voi pierde, pentru ca eu am un blestem sa nu reusesc sa stau mai mult de doua ,trei saptamani cu o fata si sa nu reusec sa duc nimic la bun sfarsit,mi-a scimbat pe loc ziua si viata pe care nu mai aveam rost sa –o traiesc daca mi s-ar intampla asa ceva.M -am despartit de Musca cu ochii inlacrimati spunandu-I ca ne vom intalni la ora 20.oo pe banca de pe primul peron de la gara. Dupa aceea m-am dus la bunica mea la spital,durerea pe care o aveam in suflet m-a facut sa nu –mi pot stapani lacrimile ,care dupa ce am vazut-o pe bunica mi-au pornit siroaie pe obraji.

Incercand sa ma stapanesc si vrand sa nu o supar pe bunica ,am stat putin de vorba cu ea ,dupa care am plecat spre gara. Am reusit sa –mi stapanesc gandul si lacrimile pana in dreptul barului ECLIPSA,dupa care ochii mi s-au umplut din nou de lacrimii, si tot drumul spre gara mi – se parea un lung drum pentru care viata mea nu mai conta,as fi vrut sa mor pe loc sa uit de aceasta soarta mizera care am avuto pana atunci. Sa uit tot,doar un gand si o fiinta pe care o iubeam ma facea sa ma stapanesc. Am ajuns la gara pe la 19.00 fara ceva ,m-am asezat pe banca la peronul 1 si am inceput sa ma gandesc la ce rost mai am in viata daca o pierd si pe cea care mi-a schimbat viata si mi-a redat speranta de a mai trai si a ma mai distra ,chiar daca mi s-au scurs ani.Ma mai stapaneam sa nu plang, dar cand acel gand negru ma apasa, ma porneam din nou pe plans,stateam cu mainile pe fata sa nu ma vada lumea cum siroiaele din ochii imi cadeau,ce ziceau’’uite om mare care plange ca un bebelus in miljocul statiei’’, dar ei nu stiau ce am eu pe suflet atunci. Singuru lucru care ma face in acel moment sa nu o termin cu viata era faptul ca trebuia sa ma intalnesc cu Ariana.

Ma uitam la cer si cum sufletul meu era intunecat,nori negri se strangeau gata sa isi verse picaturi de ploaie alaturi de lacrimile mele, in aceasta zi Dumnezeu mi-a fost alaturi. Pe la 20.00 cand a venit Musca mi-a pus mana pe cap si mi-a zis ‘’ ce ai ma ,nu mai plange’’,fata imi era plina de lacrimii,care cadeau si se striveau de pamant fara incetare. Nu puteam sa ma opresc,m-am ridicat stergandu-ma incontinuu la nas si la ochii,Musca ma facut sa ma stapanesc spunandu-mi ca nu mai are rost sa plang,ca peste cateva minute vom ajunge la Ariana si nu ar vrea sa ma vada asa. Am plecat cu Musca,GrasU si Gabi cu masina lui Gabi si ne au dus pana in SIMNIC.

Nemancati de pe la 12.. stateam cu Musca pe pod in fata biserici din Simnic si o asteptam pe Ariana. Eu ma oprisem din plans dar parca Dumnezeu vrand sa planga pentru mine a inceput sa-I dea putina ploaie,stand sub corcodusul de la biserica si mancand corcoduse ne faceam planuri cum sa o intalnesc pe Ariana.Cu putin pana sa se puna ploaia intrebasem pe unul din sat daca stie unde sta Ariana,si ne spuns ca sta pe langa el ,si a plecat pe o ulita .Dupa ce ploaia a last-o mai moale am plecat pe o ulita [Salcioarei],pentru ca incepuse lumea sa rada de noi [se intrebau ‘’ ba dar ce fac astia ca stau ca 2 aurolaci in fata biserici’’], crezand ca ala pe unde o luase pe acolo sta ,si ne am gandit sa cautam si noi strada Fermai numarul 2 caci pe strada asta sta Ariana. Si pornind pe ploaie cam un kilometru am ajuns pe o alta strada Floresti , siroaie de ploaie curgeau pe noi si noi ca nebuni cautam disperati si injuram pe maimutoiul ala care ne facusem sa o luam pe unde nu trebuia.

Dupa ce am vazut ca strada Floresti duce pana in strada principala ,am luat-o pe o ulicioara pe langa o casa parasita,unde aveam de gand sa ne oprim,dar arata prea straniu; si pe langa un cimintir am ajuns pe strada Gradinari unde un bosorog cand l-am intrebat unde este strada Fermei ne zis ca este mai in fata in capatul strazi. Neavand nici un ban in buzunar nu ne-am oprit la nici un bar,dar ne am oprit sub un nuc sa ne mai stergem de siroaiele care se prelingeau pe noi, dupa care am plecat spre capatul strazi unde bosorogul ne spusese cai strada Fermei. Tunand si sfulgerand prea tare de parca era furtuna si facandu-ne fleasca din cap pana in picioare, Musca mai era imbracat si in haine de distractie, caci trebuia sa ajunga la balul sau de terminare a liceului; ne am oprit la un barulet in capul trazi Gradinari care era inchis si avea un mic adapost.Peste drum se vedea o placuta cu numele strazi,de la indepartare se zarea ca-I strada Fermei,chiar daca de abia se vedea in fata m-am dus sa vad ce strada este si cand am ajuns in dreptul placutei am inceput sa-l injur pe bosorog ca nu isi stie nici satul.

Dupa aceea am ajuns cu Musca pe strada principala,eu m-am dus pana la capatul satului sa vad daca mai este vreo strada si am dat peste una namoloasa fara nici o denumire,dupa care m-am intors la el si am luat-o pe strada Floresti unde am dat peste 3 insi, pe care i-am intrebat de strada Femei si de Ariana ,care ne au luat la baza,dar trebuia sa-I credem ca erau cam piliti ,mai aveu si berile in mana si pe o gagica langa ei. Si bine dupa ce ne-a zis ca-I gagicasa si daca ii dam o naveta de bere ne –o da si noua,ne au zis sa o luam mai in capatul celalalt al satului,prima ulita de la de o curba periculoasa. Cand am ajuns la curba si ne am uitat pe tablita de pe prima ulita scria Rugului, de unde sa stim noi ca daca mergem pe Ruguli dam de strada Fermei, asa ca noi nu am luat-o pe Rugului si am mers in fata pe principala si am dat de un bar,s-a dus Musca si a intrebat,si am primit un raspuns ca trebuie sa mai mergem mai in fata si sa o luam pe prima la dreapta. Am luat-o pe prima ulita prin toate namoalele si vazand ca asta nu –I strada am mers mai in fata dand in sfarsit de strada Fermei ,dar sa vezi carei poanta ca eram in capatul celalalt al strazi,si am luat-o asa usor prin ploaia care mai dadea putin si prin namoale spre capatul celalalt cautand numarul 2 un gard gri si un garaj in spatele casei. Cand in sfarsit am gasit casa se facuse cam tarziu si cum sa o facem noi sa o scoatem pe Ariana la poarta,ne am invartit pe langa gard si pe o parte si pe alta,caci sta pe colt si ne am zis sa strigam amandoi Pinky crezand ca nu o stie nimeni pe aceasta porecla si poate ne aude doar ea.Nu a auzit si invartindu-ne si facandu-ne planuri ca daca strigam si iesea taicasu sau maicasa trebuia sa avem un motiv bine intemeiat.Asa ca analizand casa si stiind ca sta intr-o camera fara geam,ne faceam planul cum sa facem sa ne auda,de fluierat nu puteam ca aveam degetele ude,asa ca ne am uitat pe poarta si am vazut ca intr-o sala bate lumina unui televizor,deci ne am dat seama ca acolo sunt ai ei si ea ar trebuia sa fie in camera ei. Ne-am dus in spatele casei ,stateam in dreptul unui geam unde se vedea lumina batand ,crezand ca va iesi din camera si o vom vedea,dar de unde ca stand asa si asteptand a inceput din nou sa ploua incet si apoi mai tare. Ne-am adapostit sub niste pomi in spatele casei sale sub strasina unui sopru dar tot ne uda. Cand ploaia a lasat-o mai moale am incercat sa dam un telefon dar nu am reusit decat sa dam un bip celor care ne adusesera,dar cand sa ne sune aia mi s-a terminat bateria,de parca Dumnezeu nu vruia sa plec.

A inceput sa bubuie si sa ploua de parca era furtuna in vestul salbatic,asa ca i-am zis lui Musca ca ce o fi o fi strigam si daca iasa ai ei le spunem ca am venit la cineva la un chef si nu l-am gasit si ne cunoscand pe nimeni in acest sat decat pe Ariana am venit la ea ,si daca se poate sa ne uscam putin,asa ca zis si facut.

Ne-am dus la poarta si am inceput sa apas pe buton al unei soneri,care afland pe urma ca nu merge.Mai inainte sa se puna potopul am intrebat pe unul de pe acolo daca stie unde sta Ariana si asta mi-a zis ca sta exact peste drum,dar este plecata de mult de acasa,dar poanta buna este ca noi nu stiam ca sunt doua de Ariana si sunt si vecine.Asa ca dupa ce a tunat si sfulgerat odata de ne-am luat in brate,eu strigam la o poarta iar Musca la cealalta; Dumnezeu m-a facut sa raman acolo si sa o vad,caci cu toate ca Musca imi zicea sa mergem acasa,parca ceva ma indemna sa raman,sa o vad pe iubirea mea.

Am strigat de ne-au sarit capacele ,mi imi era de telefon sa nu se ude ca se ducea,am batut in poarta ne venea sa sarim gardul sa intram singuri in casa. Dupa ce Musca striga la poarta si eu eram prin spate calcand prin baltoace de 20 cm,a iesit in sfarsit Ariana. Cand ne-a vazut aratam ca niste rufe cand sunt spalate,ne-a bagat in garaj,i-am spus sa le spun a lor ei ce vorbisem cu Musca si daca nu ne primesc macar sa ne aduca prosoape sa ne stergem pe cap sa nu racim. Cat am stat sa o asteptam tremuram ca doi zapaciti de numai puteam sa vorbim,dar pentru mine nu conta eram in sfarsit bucuros, fericit dupa tot ce se intamplase. Dupa ce Ariana vorbise cu parintii ei a venit si ne-a bagat in casa,bine primiti cu bratele deschise,dar era si normal ca aratam de parca eram sperietori de ciori, ne-a dat sa ne schimbam,ne-am uscat si dupa aceea am mancat.Musca era ud dar avea hainele subtiri,dar eu eram in blugi si intr-un pulovar si erau grele de cantaream inca odata cat aveam eu. Mie mi-a dat Ariana sa ma imbrac in bermudele ei preferate,o bluza de pijama si un pulovar,iar lui Musca pantaloni de pijama si un pulovar. Dupa ce ne am uscat la par cu un prosop,Musca si-a pus pe cap un fes de arata ca Axinte din Vacanta Mare.Tatal lui Ariana ne tot intreba cine este ala de trebuia sa ajungem la el la chef, noi ii explicam ca nu-l stim prea bine si nici nu stim prea bn unde sta,ci ne-a spus ca vom auzi noi muzica in sat si acolo este.Dar tatal Arianei cunostea tot satul nu ca cei care ii intalnisem pe strazi si ne-a zis ca nui nici un chef in sat,atunci noi ca sa nu ne prinda cu minciuna i-am zis ca poate o fi in Simnicul de Sus si a lasat-o mai moale.Intre timp mama lui Ariana ne intreba daca ne este foame dar noi ca oameni buni am zis ca ‘’nu’’dar numai noi stiam ce foame ne trece prin stomac , tot insistand am zis ca mancam ceva. Aici vine o poanta dura ca ai ei nu sau prins ca noi daca ne duceam la chef ne duceam cu mana goala,dar e bine ca nu ne au mai intrebat si asta. Dupa ce Ariana se tot mira si ne zicea ca nu suntem sanatosi ca am venit pe asemenea vreme la ea,dar ce mai conta vremea pentru mine daca in sfarsit eram langa iubirea mea,mama ei ne-a pregatit o sumedenie de mancare de parca stia ca suntem rupti de foame,cerandu-si scuze ca ne a dat un fel de varza fiarta ne mai contand pentru noi ,mancare sa fie.Ne-a mai pregatit si niste parizar ,coliva cu lapte si iara o faza tare a fost cu laptele care nici Ariana nici mama sa nu ne au spus de ce este. M-am prins putin putin ca este ceva suspect ,dar dupa ce am pus coliva in el si am inceput sa mananc mi-a spus ca este de capra si bine si dupa ce au facut baza de mine.

Dupa ce am mancat ne am dus in camera si am inceput sa-I spunem lui Ariana toata povestea care statea pe fotoliu si radea de noi. Cat timp am stat la poarta si ploua pe noi ne a venit in minte zicala ‘’Vacantei Mari’’ ; ‘’Noi nu suntem normali’’si ne o ziceam de atatea ori cand Ariana radea de noi.

Dupa ce am stat de vorba in camera ei unde de astfel am si dormit ,am vazut pozele ei,maimutoaiele si dupa ce am dat cu capul de paianjenul ala ce atarna de lustra,si nevenidu-ne sa credem la cine vom dormii in noaptea aceea,Ariana mi-a dat perinucul ei cu care dormea si ne-a zis noapte buna si a stins becul.Trebuai sa ne culcam ca se facuse tarziu ,era ora 1. Iara o faza tare era ca Musca trebuia sa ajunga pe la orele diminetei acasa caci ai lui stiau ca este la banchet si cum eu nu puteam sa dau telefon ca se descarcase bacteria ,trebuia sa se scoale pe la ora 5 sa plece pe jos in Craiova. Asa ca dupa ce ne-am reamintit prin ce am trecut in aceea zi si dupa ce tot ne miram ne venindu-ne sa credem ca dormim in casa si mai ales in patul celei care de abia o cunoscusem,iar pentru Musca sa doarma la cea mai buna amica fara sa vrea. Dar Dumnezeu a vrut sa mi faca dupa atatea necazuri si suferinte si o bucurie si o intamplare care doar moartea m-ar face sa o uit.

Dupa ce am luat perinucul in brate ne am pus spate la spate ne am zis si noi noapte buna si ne am culcat,eu dupa ce am atipit o jumatate de ora m-am trezit ca pierdusem perinucul si am inceput prin negura sa-l caut prin tot patul de l-am trezit si pe Musca. Se intreba al baiat rupt de somn ‘’ma dar ce ma cauta si ma pipaie asta’’,dar cautandu-l amandoi prin negura l-am gasit in cele din urma pe la picioarele mele,l-am luat din nou in brate si pana dimineata nu i-am mai dat drumul. Pe la 4.30 a inceput telefonul sa sune ,caci era programat sa sune ca la ora aceea ma trezeam sa ma duc la service si suna chiar daca se termina bateria facandu-ne sa sarim in sus de ne –a luat naiba,nestiid pe unde sa cobor din pat era cat pe aci sa iau soba in brate. Am mai stat putin si Musca ma intrebat unde este Ariana in ce camera a dormit dar noi cum am vazut ca mama ei a intrat in camera de langa noi am crezut ca si ea este acolo,asa ca l-am trimis pe el sa o trzeasca ca trebuia sa usuce hainele cu fierul de calcat daca nu se uscasera.Dupa ce a strigat de cateva ori a raspuns mama ei ,dar din alta camera a raspuns si Ariana care se intreba ce este cu el si unde vrea sa plece. Dupa ce i-a calcat si uscat in acelasi timp cu fierul de calcat pantaloni si camasa ,Musca a luat-o pe jos spre casa, eu incercand in zadar sa pot sa sun parintii lui sa le spun ca intarzie ca este la un prieten si vine mai tarziu,am reusit doar sa dau un bip sa-I trezesc din somn.

Dupa plecarea lui Musca ,Ariana a venit la mine si m-a intrebat la ce ora ma trezeste sip e mine caci trebuia sa plec la service tura doua ,zicandui sa ma trezeasca pe la 9.30. Dupa ce ma trezit cu un pupic pe la 8.30 si bine a facut sa vina mai devreme ca pana m-am trezit a trecut ceva vreme,am mai stat putin de vorba dandu-mi o veste proasta ca pantaloni si pulovarul nu s-au uscat si ca trebuia sa plec la servici asa cum am iesit cand m-am nascut. Am mancat impreuna si ma imbracat in niste pantaloni cu multe buzunare si stransi pe picior in care imi iesea in evident funduletul ca la fete , o elanca neagra si o bluza de trening,aratam parca eram o pustoaica dar trebuia sa fiu multumit ca alte haine nu avea mai ales de baiat. Problema era cam dura cu pantaloni care aveau slitul care se cam desfacea si o alta problema care am depistat-o cand eram pe ulita era ca erau desfacuti pe la genuchi. Am stat putin la televizor,am vazut acea camera imensa de care vorbea Ariana si ma tot miram ce clipa si ce intamplare mi-a dat Dumnezeu sa traiesc pe care nici in nu speram,pentru asta i-am multumit si l-am rugat sa ma jute in continuare.Pe la 10 am plecat spre servici dupa ce i-am multumit si i-am cerut scuze mamei lui Ariana.

Ariana m-a dus pana la strada principal ,dupa ce a ras de mine si mi zis ‘’Ba voi nu sunteti normali!?’’ mi-a dat un sarut si ne-am luat la revedere,eu plecand spre gara cu inima impacata ca am fost langa ea si cu dorinta si speranta sa ma mai ajute Dumnezeu sa se mai intample o astfel de intamplare. Aveam in minte o chestie ca o astfel de intamplare si-ar fi dorit-o orce baiat,poate am avut un mic noroc sau a fost voia lui Dumnezeu si a lui Isus, dorindu-mi sa se mai intample dar cine stia ce era scris, vom vedea in continuare. Pe 15 iunie 2003 era sarbatoare mare, si pentru mine era o sarbatoare se implinise o luna si cateva zile decand eram cu Ariana deci reusisem sa inving blestemul, erau Rusaliile asa ca ne am strans mai toti prietenii mei cu prietenele in parcul Romanescu. A fost o zi minunata pusesem bani fiecare si luasem ceva de mancare ,bere pentru noi iar pentru fete suc si ne am asezat pe o patura la umbra unui pom si am inceput sa ne povestim fiecare cate ceva.Eram eu cu Ariana ,Cristi [zis broasca] cu Nina, Paul cu Marieta,Gica si cu Fane care nu erau insotiti ,ne adunasem cu toti sa ne bucuram de aceasta sarbatoare in care sa fim si noi fericiti.

P e 23 iunie 2003 de la ora 7.00 dimineata am stat la Ariana in casa singuri,tatal ei fiind plecat la servici,iar mama sa era la spital,asa ca singuri ne-am distrat de minune.Ma vorbisem cu Ariana cu o seara in urma sa ma astepte a doua zi dimineata la ora 7.00 sa vin la ea,cand am ajuns pe la jumatatea ulitei ea ma astepta cu ochii inchisi de somn,imbracata in pantaloni scurti dar scurti pana la sold iar in sus avea un maieu alb transparent. Am stat in patul ei ne –am distrat de minune sarutandu-ne si excitandu-ne la maximum si asa am planuit ca in ziua urmatoare ,seara sa raman peste noapte la ea. Eu eram la servici tura doua ,asa ca am venit cu speciala pana la gara,de la gara am luat-o pe jos pana la Simnic ajungand la ea pe la 23.15. Ariana ma astepta pe scara de la vila unei prietene de atunci Niky si cu sora acesteia am mai stat putin de vorba cu acestea dupa care am plecat cu Ariana acasa. La poarta cand am ajuns Ariana s-a dus sa vada daca tatal ei a adormit, vazand ca acesta a adormit a venit la mine la poarta si ma chemat intrand in casa repede, m-am dezbracat si imbracandu-ma in bermudele ei si intr-un tricou si ne am pus in pat sa ne culcam. Dar de unde somn ca nici eu nici ea nu aveam somn asa ca ne am mai povestit cate ceva ,ne mai sarutat noi si ne mai excitat putin dar tot nu venea somn si uitandu –ne la ceas se apropia de dimineata si noi tot nu dormeam, pe la 3.30 eu am atipit putin dupa aceea adormind si Ariana. La 4.00 fara cateva minute m-am trezit si am luat telefonul caci la 4.00 trebuia sa sune ,ca-l pusesem sa ne trezim caci la 5.00 pleca tatal ei la servici si Ariana trebuia sa fie treaza in caz ca venea sa vorbeasca cu ea. Asa ca de la 4.00 am stat amandoi treji pana la 7.00 cand eu am adormit iar Ariana a plecat la magazin sa cumpere ceva ,dupa ce a mai facut cate ceva pe afara a venit al mine si m-a sarutat zicandu-mi sa dorm in continuare,dar eu de atunci nu mai aveam somn. Asa ca sa bagat in pat langa mine si cum stateam noi linistiti in bratele altuia auzim ca striga cineva la ea,cum am auzit m-am ghemuit in plapumioara de la perete sa nu observe ca e cineva, era tatal ei care venise sa-I spuna ca trebuie sa treiere graul. A luat o lopata sau nu stiu ce si a plecat si Ariana s-a asezat din nou langa mine dar dupa nici o ora iara auzim usa la casa,eu iara m-am ghemuit in plapuma de muream si de cald dar si de frica si de data asta era tatal ei cautand saci. Dupa ce am crezut ca a plecat era sa ma prinda,cum stateam noi si ne sarutam deschide usa la sala si pe cea de la camera dar am avut norocul ca m-am bagat repede in plapumioara ,tatal ei statea razamat de usa si vorbea cu Ariana care era si ea in pat ,iar eu stateam la spatele ei si de odata a inceput sa-mi bata inima mai tare caci a intrebat de ce este plapuma ghemuita dar a stiut ea ce sa –I minta. Ea sa ridicat din pat si a iesit cu tatal ei afara si nu stiu ce I-a mai zis ceva ca se duce sa treiere graul si-l aduce acasa cu o caruta cam asa ceva,dupa asta am stata si noi linistiti si ne am mai distrat putin. In seara care a trecut au fost clipe de neuitat adica a fost pentru prima data cand Ariana m-a lasat sa bag mana la tate si sa ma joc cu gura cu ele , a fost momente de nedescris si vor ramane in amintirea mea. Pe la 11.00 i-a dat un bip lui Niky,apoi Ariana sa dus si a chemat-o pe la ea ,in acest timp eu am stat in camera de la drum sa nu apara tatal ei ,in caz ca venea acolo nu cauta.Dupa ce a venit cu Niky am mai stat putin de vorba, ne-am mai speriat odata de am fugit toati in aceea camera de la drum ca auzisem poarta dar cand colo era sora lui Niky, daca mai venea tatal ei ii spunea ca sunt prietenul lui Niky si speram sa nu ma mai recunoasca din aceea seara. Pana cand am plecat nu a mai venit nimeni,Ariana mi-a dat sa mananc un ou cu parizar stand inaca putin de vorba dupa care am luat cateva piersicii din pom si am plecat spre autobuz.M-a condus Ariana pana la autobuz asteptand pana m-am urcat in autobuz si am plecat spre servici, dupa o ora si jumatate de somn m-am simtit perfect la munca ce nu am mai fost eu nici dupa zece ore de somn,dupa ce i-am povestit sefului meu se mira si el cata putere mai am sa muncesc. Dupa ce terminam serviciul trebuia sa ma duc din nou la Ariana dar de data asta eram a doua zi de dimineata,asa ca ajungeam la ea pe la 23.15,desi eu aveam speciala la 22.30 dar care ma lasa la gara si de la gara o luam pe jos aproximativ o jumatate de ora pana in Simnic,si dimineata la ora 4.oo trebuia sa ma scol . Dupa ce am ajuns,m-am intalnit cu ea la Niky si am plecat spre casa si aceeasi poveste nu aveam somn,Ariana incerca sa ma faca sa dorm luandu-ma in brate si punandu-mi capul pe pieptul ei legandu –ma dar eu nu puteam sa adorm.Dupa ce am ajuns acasa ,dupa zeci de minute s-a pus un potop de ploaie,Ariana a iesit cu tatal ei sa acopere saci de grau si sa aranjeze pe afara puii si altele,vruiam sa ies si eu sa ajut dar daca ma vedea tatal ei imi sucea gatul. Dupa ce au aranjat ce aveau pe afara Ariana s-a bagat in pat langa mine si m-a luat in brate de frica sfulgerelor si a tunetelor . A turnat en –gross pana spre ora 3.00, noi ne rugam sa se opreasca caci ma facea ploaia fleasca pana la gara daca mai turna asa. Uitandu-ne la ceas si vazand ca este 2.30 am incercat sa adorm asa ca m-am intors cu spatele la Ariana,ea m-a luat in brate si am adormit trezindu-ma pe la 4.00 exact cu cateva minute pana sa sune celularul, am mai stat putin de vorba si la 4.25 am plecat spre servici dupa un sarut fermecator iar Ariana spre patutul cald. Afara mirosea frumos a ploaie , am ajuns la semafoare la gara de unde luam speciala la fix,mai stand cateva momente si veniid si aceasta. Acolo am intalnit cativa colegi care se vaetau de somn ca se culcasera la 11-12 si le era inca somn,dar cand le-am povestit eu la cat m-am culcat mi-au zis ca nu sunt sanatos. Au fost cateva noptii superbe pe care mi le voi amintii multa vreme ne uitandule ;ce imi ziceam atunci ‘’ mi le as mai dori inca odata sau de mai multe ori, o adevarata aventura de curaj si dorinta de fi langa fiinta pe care o iubesti.’’

Intr-o vineri seara fusesem la Ariana ,luasem un ziar local si am dat telefoane ca sa-mi gasesc gazda,dupa mai multe incercari gasisem in Rovine la bloc cu doar 700.000 lei cu toate cheltuielile. Luni dimineata m-am dus la gazda sa vad unde este. Am ajuns pe acolo pe la ora 6.30 dupa ce dormisem cinci ore la Florin un var de al meu caci el trebuia sa plece sa dea de permis si m-a sculat cu noaptea in cap, si am asteptat pe acolo pana la ora opt ca atunci vorbisem sa ma intalnesc cu gazda. Am sunat la usa si mi –a raspuns o femeie mai in varsta care mi arata camera si mi-a zis ca mai stau cu inca doi baieti si daca vreau pot sa stau din acea seara,aducandu-mi de acasa o fata de perina ,un cearsaf si mancare,dar sa dau arvuna 200.000 lei.Dar ne avand bani am zis ca ma duc la Ariana daca pot face rost ,si de unde se face gazda avea rude in Simnic tot pe aceeasi strada . Am ajuns la Ariana pe la ora 9.30 ,stiam ca mama ei era plecata in oras,am trecut pe la poarta pe la ea dar nu am strigat si am plecat in colt unde am intalnit un baiat care mi-a zis ca se duce el si striga la ea. M-a chemat in curte, in acest moment ea imi spala un tricou care imi ramasese la ea,iar dupa aceea trbuia sa faca mancare adica o ciorba de fasole. Cu ajutorul meu si cu ce mai stia ea s-a pucat de mancare. Din ora in ora trebuia sa iesim la poarta sa ne uitam daca vine tatal ei sa manance de pranz. Eu am coborat in beci mi-am luat un borcan de de gem de cirese si am mancat si pe uram m-am dus putin la televizor pana se facea mancarea. La 11 si cateva minute am iesit iara la poarta sa ne uitam dar era libera cale deocamdata si am intrat din nou in casa. Ariana vruia sa –mi puna ciorba sa mananc, in timp ce stateam eu linistit la televizor si asteptand-o o aud ca vine fuga cu adidasi mei in mana si imi zice ca venise tatal ei,fugi in camera la ea ,am bagat adidasi intr-o plasa si eu m-am ascuns dupa sifonier la ea in camera stiind dupa spusele ei ca el nu intra in camera la ea. Tatal ei cum a intrat a intrebat-o cu cine cine e casa ,cu cine vorbea,sigur e singura acasa, dar Ariana a stiut cum sa-l intoarca spunandui ca canta . Dar dupa ce a stat tatal ei putin si a analizat urca in sala,eu cum l-am vazut ca se apropie de camera m-am facut cat un purece langa sifonier, imi batea inima cu 200 de batai pe minut, a deschis usa la camera si sa uitat dar nu a intrat dupa care sa dus in camera de alaturi si nu a gasit nimic,dupa ce a iesit din casa am rasuflat usurat dar imi tremurau picioarele de parca imi erau tambale. Dupa ce a plecat tatal ei de acasa vine la mine Ariana, am luat-o in brate si i-am zis’’fiti-ar draci ai naibi,daca ma prindea’’si ea a inceput sa rada,asa facand si cand tatal ei deschidea usile la camere; eu tremuram de frica si ea radea. I-am zis daca ma gasea ce ii spuneam ca o astept pe Niky ca sunt prietenul ei ,dar cred ca ieseam in pumni si in picioare din casa si din curte, i-am multumit lui Dumnezeu ca iesit cu bine. Dupa toate acestea Ariana azis ca eu sa fiu primulcare mananca din ciorba ,fiind prima mancare facuta de ea si glumind mi-a zis ca daca e sa mor sa fiu eu primul, a fost buna putin nesarata si boabele cam tari dar din cate mia spus ea ca fasolea fusese cam veche.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!