poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3312 .



Cugito ergo...nomic
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cronopy ]

2009-09-06  |     | 



- Cele mai fascinante răspunsuri, date de înțelepții lumii la problemele fundamentale, sunt întrebările pe care le-au pus.
- Lașitatea ne salvează din mai multe situații critice decât curajul.
- Þiganul nu e caraghios când se visează împărat, ci atunci când se crede.
- M-am îndrăgostit. De acum voi înșela toate femeile cu una singură.
- Dacă prostia s-ar socoti păcat, raiul ar fi pustiu.
- Încearcă! Oricum nu poți pierde mai mult decât totul.
- În cazul peștilor, prima răsuflare este ultima.
- Ne fascinează atât de mult realizările omului, încât ignorăm minunile lui Dumnezeu.
- O singură data e prima oară. În cazul bărbaților.
- Cel mai sigur pe el e omul atunci când greșește. Dacă s-ar îndoi...
- Pofta vine mâncând. Dar lenea nu pleacă stând.
- "Duminica e cel mai liber". A fost, până s-a aflat asta.
- Nu te încrede într-o femeie. Încrede-te în mai multe. Poate una din ele merită.
- Fumatul nu dăunează. Bunicul a fumat ca un turc și totuși a trăit până în ultima zi a vieții lui.
- Nimic mai trist decât un zâmbet la înmormântare.


Culmi

- Culmea vitezei: să alergi atât de iute încât să nu te ajungă oboseala.
- Culmea play-backului: să faci play-back într-un spectacol de pantomimă.
- Culmea consecvenței: să pui în aplicare sarcinile trasate într-o ședință inventată pentru înșelarea nevestei.
- Culmea competenței: să fi la fel de bun ca în CV.
- Culmea zgârceniei: să mergi cu ochii închiși ca să nu uzezi lentilele ochelarilor.


Rugăciuni


- Rugăciunea ateului: "Luminează-mi, Doamne, mintea, să demonstrez că nu exiști!"
- Rugăciunea unui pierde - vară: "Ajută-mi, Doamne, să fie ce-o fi!"
- Rugăciunea unui loser: "Doamne, măcar ultimul să ies!"
- Rugăciunea curvei: "Ajută-mi, Doamne, că oricum o fac!"
- Rugăciunea țăranului român: "Dă-ne, Doamne, și nouă, măcar din ce-i al nostru!"

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!