poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1640 .



Eu ,ei si Dumnezeu
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [.xenia ]

2009-07-16  |     | 



E plictisitor sa te regasesti mereu in ceilalti oameni,este deprimant sa iti recunosti un zambet pe buzele altcuiva ,e revoltator sa vezi lacrimile tale siroind pe obrajii unui om pe care nu il placi,e inuman sa gasesti cate o bucatica din tine in toti oamenii din lume.
Hei ,ia te uita tipa asta are parul la fel ca al meu ,hei dar gestul asta de a-mi da din ochi parul este al meu ,da asa zambeam eu cand m-a iubit prima data ,si lacrima asta are acelasi gust cu lacrimile mele….si continua la infinit …esti tu si esti ei ,sunt ei si esti tu …ce pretentii sa mai ai ca tu esti unic,ca numai tu poti trai,simti,fi,gandi intr-un anume fel.
Stateam la piscina intr-o zi .Citeam .M-am uitat la cei din jur ,era o femeie frumoasa langa mine cu doua fetite care semana izbitor cu prietena unui var de-al meu. Surprinsa de asemanare am continuat sa o observ .L-am vazut apoi pe sot,distant ,a stat cateva minute si a plecat singur,pe plaja ,se pare ca nu ii placea apa si soarele de la piscina din preajma sotiei.Am recunoscut atunci in ochii femeii sentimente traite de mine ,ganduri epuizate de mine de mii si mii de ori ,eram deja doua in ea,eu si prietena varului meu ,oare ea femeia unde era,unde era coltul ei de rusine din ea?Ce drept aveam eu sa fac parte din alt om ,ce drept avea ea sa se rupa din mine ?Sunt satula sa vad acelasi gen de oameni,sa aud aceleasi ganduri,sa vad in jur iar si iar o reluare nesfarsita de oameni,vieti.Pentru ce atata risipa de oameni,pentru ce atatea miliarde de corpuri vii,nimic nu difera,toti sunt multiplicati la acelasi copiator,nimeni nu e altfel.Poate suntem toti copiile unui copiator,poate atunci cand s-a terminat albul din cartus a aparut prima copie neagra,si cand a fost prea mult galben a aparut primul asiatic si tot asa …
Dumnezeu nu e decat un copiator(Xerox) gigant care creeaza la nesfarsit aceleasi copii ,din cand in cand mai are erori si atunci se naste un geniu…Dar,am observat ca de ceva vreme incoace printeaza numai pe hartie igienica.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!