poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1255 .



Iubire
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Jack ]

2002-02-13  |     | 



Nu exista iubire decat acolo unde misterul este dintre cele mai de neincalcat praguri si acolo unde chiar ea este oferita de incalcari de principii si reguli.Dragostea este barbara si nicidecum civilizata sau politicoasa.Dintre toate sentimentele omenesti iubirea este cel mai violent si impulsiv dintre toate.Domina celelalte sentimente precum un drog cu scara larga de actiune asupra tuturor nervilor.Oamenii accepta subjugarea doar din partea iubirii si se lasa dusi de aceasta pana intr-acolo unde isi neaga propria lor existenta.Pana acolo unde sunt in stare de a-si anihila si reduce la nimic propriile lor vieti si existente...!Este umitor sa vezi oameni murind din iubire comitand suicid in ultima lor clipa de adevar intr-o ceata de o brutalitate nimicitoare!Iar asta nu denota decat abandonarea in iratiunea iubirii.In acea descurajare neintrecuta decat de haos in care te lepezi de tine pentru a subexista intr-o forta care te indoaie in onduirile sale complet neinteligibile.Incep sa cred ca asta ar putea fi menirea omului pasional!Sa sa arunce neconditionat intr-o valtoare de sentimente si sa duca o lupta pe viata si pe moarte cu ele pana ce unul iese invins si il urmeaza pe cel victorios pana la nimicire in ciclul acestuia acum devenit lege neindoielnica a firii sale.Ori iti contolezi sentimentele ori te lasi controlat de sentimente dar in nici un caz calea de mijloc.Aceea e tradatoare si murdara din cap si pana in picioare de lasitatea unui adevar incontrolabil.niciodata cand alegi calea de mijloc n-ai sa reusesti sa te multumesti pe tine si nici macar n-ai sa ai sansa de a fi tu insuti!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!