poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1497 .



Curaj vs. Lasitate
personale [ ]
Rasa umana pe cat de numeroasa pe atat de lasa.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [keNnY ]

2005-07-07  |     | 



Oamenii si-au pierdut curajul. Au pierdut singurul lucru care ii anima, curajul. Acum privindu-i cum se ascund pe dupa blocuri si case, in masini si incearca sa se piarda in multime ma amuza. Ce s-a intamplat cu cavalerii si samuraii de alta data? Parerea mea este ca odata cu pierderea curajului au mai pierdut un lucru foarte important... ONOAREA. Oamenii sunt acum coji de seminte seci si fara culoare. Sunt toti invizibili, transparenti si de consistenta lichida. Nu mai are nimeni curaj sa te priveasca in ochi atunci cand iti spune ceva, iar sa complotezi impotriva unui om a devenit obisnuinta. Oamenii nu mai au increde in oameni. Daca ai o atitudine aparte esti catalogat ca fiind nebun, poate ca asta este dorinta colectiva. Aceea de a fi la fel cu majoritatea, de aceea nimeni nu mai are curajul si nici onoarea necesara pentru a face difenrenta intre cavaleri si lasi. Oare mai are cineva curajul sa iti spuna in fata ceea ce gandeste despre tine? Indiferent de reactia ta la auzul acelor vorbe? Existenta umana incepe sa se simplifice....viata incepe sa devina sa devina plictisitoare si monotona. As prefera sa traiesc 10 vieti una dupa alta in trecut cu vreo cateva sute bune de ani decat in prezent. Multi dintre voi for spune desigur ca vremurile cu cavaleri despre care vorbesc erau desigur crude si pline de violenta. Asa e... oamenii erau omorati si la randul lor omorau pentru a supravietui. Hmm... asta nu inseamna ca nu mai mor oameni... cred ca mor de 10-20 de ori mai multi oameni in zilele noastre, doar ca moartea nu mai este atat de "violenta" ca in trecut. Este mai usor sa omori sute de mii de oameni dintr-o singura lovitura si nici macar nu esti nevoit sa ii privesti in ochi atunci cand ii omori. Oamenii sunt slabi se lasa manipulati si nu mai au nici un respect fata de sine... asta nu e un lucru noi dar ma intreb cati dintre voi constientizeaza asta. Poate se va schimba ceva, dar generatiile urmatoare se anunta mai rele decat prezentul...cine si-ar mai dori sa fie nemuritor intr-o astfel de societate?

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!