poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1331 .



Despre a fi in \"daca\"...
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [noridegri ]

2005-06-26  |     | 





Daca as fi magician as da fiecarei persoane cate un vis nebun…nu i-ar ajuta cu nimic probabil…dar ar putea spune ca au avut un vis nebun…Daca as fi pictor as picta lumea…fara culori ci…fara culori…pur si simplu…o lume in carbune cum este de fapt…
Daca as fi actor as juca totul intr-un rol…viata si moartea si iubirea si tristetea si tacerea si cuvintele…amintirile…pe fata unui mim pictat in curcubeu de un pictor ce nu foloseste culori…poate din cauza unui vis nebun…nu se stie niciodata… Daca as fi sculptor as sculpta oameni…din mare si nisip si stanca si nori si lemn de…nu stiu de ce…nu stiu copaci…dar poate as sti oameni ce merita sculptati…Daca as fi padurar…as creste o padure din cioturi strambe…fiindca si ele trebuiesc crescute sa atinga cerul… Daca as fi poet as desena cuvinte ca sa vorbesc despre magicieni si vise si pictori si panze si sculptori si actori si mimi si sori, nebuni, stanci de padure…padure…padure…doar cuvinte ce trezesc sau nu imagini ce sunt sau nu…cumva…
Daca as fi tu…m-as pierde in mine…daca as fi nor m-as rupe din cer…daca as fi scoica m-as ineca in nisip ca sa uit marea…daca as fi poveste m-as lasa spusa la nesfarsit…daca as fi copil as fugi cu lumea in brate…daca as fi luna as urla la nebuni…daca as fi suspin nu as fi decat stins…daca as fi ploaie alba as mangaia fete…daca as fi piatra as naste un curcubeu…daca as fi…dar nu sunt nimic din toate astea…poate as putea fi unele din ele…poate nu…poate nu putem deosebi iadul de rai fiindca sunt acelasi lucru…de ce ar trebui sa deosebim ? sunt undeva in toata ingramadirea de cuvinte…intr-o imbratisare…intr-un zambet…mi-e dor de vise…mi-e dor de somn…daca as fi nebun…as putea fi nebun…as fi un nebun reusit…
Daca as fi nebun as spune povesti si m-as arunca in mare sa culeg valuri si m-as arunca de pe un munte sa-i prind inceputul…as da tot in schimbul unei priviri un picut mai plina decat atunci cand este goala, as strange lumina intr-o sticla de parfum si as da miros tuturor gandurilor ce raman nespuse…fiindca nebunii nu exista…am vazut atat de multi nebuni incat sunt sigura ca nu exista…stiti cine sunt eu ? o coala alba care a fost intinata cu griul literelor de plastic…sunt tot felul de iubiri…asta este cea mai egoista…ne pierdem…gri si alb…seamana cu iarna…seamana cu o iarna pe care am vazut-o o data… sunt asa naive iernile…dau tot ce au intr-un alb gri…care se intineaza de pasi…e usor sa te pierzi…cuvinte si coli…nebunie de o clipa…
Daca ai fi…ce ai fi ? te-ai gandit la asta vreodata ? ti-ai dorit sa veghezi vise ? ti-ai dorit sa furi cuvinte ? sa iubesti mari albastre gri-amar… ? ce ai fi tu copile ? coala inca nescrisa ? zi-mi o poveste…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!