poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 967 .



Ganduri proprietate privata
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Kyoa ]

2005-06-22  |     | 



Ganduri „proprietate privata”….

……….Ce inseamna la urma urmei proprietate?..Dar privata ce inseamna?.Cu ani in urma cand eram,evident,mai tanar ma intrebam toate astea.Acum insa ma indoiesc si de corectitudinea si oportunitatea semnelor de punctuatie.Dupa afirmatia”Stiu…”trebuie sau nu sa pun virgula?Constiinta mea s-a topit..A ramas numai placerea de aface focul si de a sparge ‚in prealabil ‚lemne.Unde sunt noptile albe?De ce vor atatia oameni sa te simti bine atunci cand tie iti este rau?Melancolia focului este ca aceea a renasterii periodice.Un foc este o scurta descriere a devenirii omului.Flacaruia si cenusa sunt capetele.Dar capete pot si ele deveni cenusa.Orice afirmatie are o structura logica asa cum orice structura logica se poate exterioriza printr-o afirmatie.Ciudat!Nu sunt obisnuit sa scriu!Ci mai curand sunt obisnuit sa transcriu.Pe mine sa ma transcriu.Ia spuneti-mi ,sunteti de acord cu afirmatia ca „Sufletul este proprietate privata?”.Sau mai pe scurt spus:”Pe aici nu se trece!”Nu-i sanatos sa te crezi destept.Nici pentru mintea ta ,nici pentru mainile ,picioarele sau alte organe pe care le mai posezi inca.Canibalii aveau bunul simt sa manance ceea ce omorau.Numai surplusul de vitejie era redat regnului vegetal si animal ca acestea sa se poata perpetua..Natura nu are sentimente,cu exceptia ,probabil,a tristetii.Cand am descoperit(ca u prost) ca oi avea poate talent la scris,mi-am dat seama ca nu mai stiu sa citesc.Dar sa revenim la canibali…
Trebuie sa constatam ca „ele”sunt fiinte blande,umane si rareori curve.Intre canibali si cei care i-au starpit se pare ca exista numai diferente de pofte.E ca si cum cineva te-ar intreba:”Cum vrei sa pieri?.”in foc” sau „prin foc””.Defapt nu cred ca au existat canibali ci numai oameni”de bun gust”Cea mai teribila aroma in viziunea olfactiva a canibalilor este „materia cenusie la gratar”Cand scrii tot ce-ti trazneste prin cap ai toate sansele sa fii traznit direct sau indirect.Atuci amicii minciunii,respectiv prietenii adevarului,dezvaluie prin consens,acelasi autoturism Dacia 1300 breack,de culoare alba.O minciuna bazata pe inteligenta este o opera inteligenta.Prostia bazata pe adevar,ramane doar o prostie.Cand facem focul se pare ca eliminam(nu numai in atmosfera)o buna parte din noxele proprii.Oamenii cei mai stabili sunt oamenii care nu au stare.Coerentii in gandire si-n vorbire sunt doar cei are recita poezie.Fiecare doreste sa-si scrie romanul vietii sale care nu seamana nici pe departe cu informatiile primite de la vecini.Pe drum pierdem idei mari nu numai unice.Ideile parca nu sunt ale tale si te straduiesti degeaba sa obtii titlul de proprietate asupra lor.Ele parca ar apartine vecinului.Te straduiesti apoi,ba chiar sa te incapatanezi sa-ti bagi in cap ideea ca radiera este pentru gandurile neclare si nu pentru convingeri.Inteligenta este arma secreta a prostilor.O poseda dar nu stiu cum sa o foloseasca.
Devenirea este o cale comuna.Autodevenirea este insa o cale unica de a deveni.Un gand oricat ar fi de ingust nu poate sa incapa intr-o minte ascutita.Pana la urma „prostimea”este cea care hotaraste prostia..
Ia uite ce ganduri…
Singurele surori folositoare sunt doar surorile de caritate.
Sangele inseamna mult,dar cand curge inseamna multe!
Dusmanii nu au fost mai destepti,ci noi am fost mai prosti…
Vom vinde oare sufletele calde pe haine de blana?…
Ooooofffffffff…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!