poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1370 .



Impreuna
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Copila ]

2005-05-22  |     | 



Culoarea ta, culoarea mea se-amestecă-n cerneală, în călimara vieții pentru a scrie povestea noastră. Vibrează-n sufletele noastre emoția cunoașterii luminii celuilalt, în zâmbetul tău, în zâmbetul meu, în zâmbetul nostru…
Tandrețe fără limită, iubire, pasiune, foc. În aer – electricitate. Pe tine, pe mine, pe noi ne-nconjoară povestea luminată-n scris de sufletul nostru-iubirea.
Visează-n șoaptă sufletul meu, sufletul tău la fericire… Pașii înceți te-apropie de mine, de tine, de noi. Vino să mă vezi dormind lângă tine! Vino să mă vezi crescând lângă tine! Vino să mă vezi trăind, iubind prin tine!
Tu ești lumină, eu sunt lumină, noi suntem Raiul!
Lumina ne-nconjoară și ne desparte de realitate! Trăim în visul realității noastre!
Ascultă-mi gândurile, inima, sufletul! Căci gura mea nu poate să grăiască, iar inima nu poate să bată decât în tine!
Pașii mei, pașii tăi, pașii noștri au aceeași cale. Să călcăm în picioare dureri, suferinți, invidii, gelozii. În vis nu suntem decât noi doi înconjurați de lumină.
Te-am așteptat azi-noapte, să vii să mă vezi cum dorm… Te aștept mereu… , deși ești în sufletul meu… Te simt ca o entitate ce crește în mine când visez, când respir, când dorm, când te văd.
Sufletul meu, sufletul tău se întrepătrund în lumină, în speranță, în iubire!…
Mă dor ochii în încercarea de-a nu te pierde din ochi, de-a te privi mereu… în lumina sufletului meu. Mă dor ochii de-atâta lumină și simt cum mi se umezesc obrajii cu lacrime râzânde, zâmbinde.
Zâmbetul meu este, de fapt, zâmbetul sufletului tău, iar zâmbetul gurii tale este, de fapt, zâmbetul sufletului meu.
Timpul se dilată… o dată, o dată, și-ncă o dată… mereu…
Te văd, mă vezi, ne vedem împreună! Te ating, mă atingi în suflet, și nu se mai mișcă lumea, se îngheață timpul și se lărgește în eternitate.
Mâna ta, mâna mea, se ating în perfecțiune, în armonia universală a luminii.
Culoarea ta, culoarea mea se întrepătrund și formează lumina sufletului, zâmbetului, fericirii din ochii noștri – ÎMPREUNÃ…

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!