poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 880 .



Maxime
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [mariusflorin ]

2005-05-21  |     | 




Femeia inseala din instinct de conservare, barbatul, din placere grotesca.
Barbatului ii pare rau si nu face nimic; femeia da acatiste si plange, dar isi va tine barbatul in preaima-i cu orice pret.
El va plange dupa ce ar fi putut fi, ea pentru prezentul inecat in pacat.
Ea va muri impacata, el obosit de-atatea aberatii visate in van.


Sa te feresti de femeia care te iubeste, iar tu sa nu speri la viata lunga cu femeia pe care o iubesti!


Daca viata si-ar trai prea mult adolescenta, n-am mai avea copaci pentru cate opere de arta s-ar scoate, iar fericirea ar zacea in mocirla depresiei; …nici nunti n-ar fi asa multe; mai putine atrocitati; n-am avea nici internetul. Mereu antici.


Oricat de prost ai fi, iti dai seama si suferi; inteligent sa fii, crezi ca te poti substitui mortii, dar si aceasta este o prostie care doare pe masura.


Daca as fi un extraterestru si as vrea sa scap de umanitate, fara a-mi folosi armamentul, i-as face pe oameni sa comunice fara bariere, telepatic.
Cati dintre noi ar ramane sa se bucure de aceasta binecuvantare?


Omul e un simpatic; oricand se poate face misto de el.



Daca suntem atat de perfecti prin lungul proces de evoluare, de ce ne mai trebuie scapare de moarte? Reciclare inutila de suflete incapabile de a mai evolua?


Când inima-mi spune ca prostia nu este, imi minte ratiunea prostita si ea de atata minciuna!

Ce opreste un om sa spuna ca iubeste? Sinceritatea!

Cand pianul suna trist, e timpul pentru o revizie. De suna la fel in timp, esti bolnav. Schimba-ti tara si neamul!

E timpul sa imbatranesc. Ceva ma opreste! Parca de-un veac stau sa mor. Acum, o clipa a fost prea mult pentru-a ajunge aici.
Ce mi-au fost anii, orele, minutele, secundele; ce-mi sunt fractiuni de secunde traite printre nori, sori si ploi, printre neputinta zilei de ieri, ieri când un tanc de nimic gandit-a ziua de maine!
Al meu maine, de nu stiu de mine!



Sexul e un pretext atat de bun, incat te poti dispensa de el. Rezolva mai multe probleme decat poate duce mintea unui om genial. Ce poate fi mai trist decat aceasta crezare? Infaptuirea! Ce e infaptuirea? Un nou decor in ceea ce faci instinctual cel mai bine atunci când ai chef.
Cu greu ai chef, când cenzurat fiind de tine insuti, iti vezi frumoasa blamata fiinta.

Daca iaurtul ar fi fost fierbinte, nici acum n-am sufla in ciorba. Iar daca si ciorba ar fi fost rece, am sufla ca sa o incalzim.


Indoiala nu se poate indoi cu apa ca sa o molesesti, ci trebuie verificata; indoielnica metoda, dar curata.


Vantul bate, apa curge, viata trece; nu te teme de ele, caci n-au nimic cu tine.


Ai amintiri? Pastreaza-le! Curand n-o sa mai ai nimic!

E bine sa parasesti tara pe care o iubesti. Ii faci rau si ea iti va face tie.

Satisfactia iubirii ne-mplinite, e ca poti visa pana la moarte, iar cea a iubirii, ca ai 5-6 copii intr-o saracie lucie.

Lucrurile mari, conteaza pentru cei mari si cei mici. Cei din urma nu-nteleg nimic, ba chiar refuza de a intelege; primii inteleg doar ceea ce vor.

Lucrurile mici de la sine intelese, pentru cei mici, sunt abia intuite de mai marii gandirii. Sunt prea indestulati pentru a gandi la maruntisuri. (citeste un tariceanu; acest gusat de rasa, ce a gustat mistret, pe când altii nu stiau ca melcii sunt mancare de lux; acest porc uman transpirand cu osanza de pe prin bancile elvetiene; rebut formatat si reformatat intr-o tara pe care nici n-o cunoaste; schizoid margelat cu haine de 3 lei; nu prin valoarea lor initiala, ci prin combinatia lor trista atarnanda pe el! Este el un el? Bai animalule, când tu pradai tara legal, mata mulgea vaca in ograda!.)
…Si chiar daca am fabulat, ramai acelasi nesimtit, fara constiinta umana, o epava pusa la ocarmuirea tarii. Nu vrea nimeni intelingentule sa faci hoteluri pentru bietii romani; macar putina compasiune pe care o puteai invata pe putini bani de la actori romani de valoare, caci ei sunt o valoare, nu ca tine, patriarh al imbuibarii de dreapta. Fa-ti si tu o casa din chirpici si sa vedem ce casa de asigurari te asigura! E vina lor, desigur ca n-au avut geniul tau mai mult decat carpatin, de-asi face case adevarate cu fundatii si pe fundatii PSD-iste.
De unde stiu eu mai desteptule ca tot ceea ce faceti, nu este decat o metoda grosolana de a va acoperi urmele urat mirositoare? Cine dracu te crezi si cat mai ai de gand sa ne poluezi atmosfera?
Esti o rusine, dar tu nu stii ce-i asta!

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!